Onko kellään kokemuksia tollasesta kemppiperällä? Onko katin poistamisella edes mitään minimaalista hyötyä tollasessa luuskassa? Pistäiskö joku sen prikkakikan ohjeet tähän millä sai lisää kääntöä. En tahdo jostain syystä mistään löytää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 316i talvipulkaksi!
Collapse
X
-
kyllähän tommonen menee poikittain ilman lukkoperääkin talvella. Jos ei mene, niin voi kattoa peiliin. Ne 2-3 millin prikat tulee raidetankojen juureen ja sitten säädetään auraus takas kohdilleen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postkyllähän tommonen menee poikittain ilman lukkoperääkin talvella. Jos ei mene, niin voi kattoa peiliin. Ne 2-3 millin prikat tulee raidetankojen juureen ja sitten säädetään auraus takas kohdilleen.
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View PostItse vedin moisella 2 talvea, ei tarvinnu lisää voimaa, kädet riitti aina eikä sitä kääntyvyyttä tarvinnut lisää.
Lukkoperä olis ollut plussaa, aika monta kertaa ei oikein jatkunut/lähtenyt luisu ihan sillai kun olisi halunnut, mutta unohtui pian taas...
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postkyllähän tommonen menee poikittain ilman lukkoperääkin talvella. Jos ei mene, niin voi kattoa peiliin. Ne 2-3 millin prikat tulee raidetankojen juureen ja sitten säädetään auraus takas kohdilleen.
BMW 328i -95, BMW 523i -00
Comment
-
-
Normaalisti tuo raidetangon pää tökkää ohjausvaihteen runkoon, kun renkaat kääntää tappiin. Kun väliin laittaa prikat, niin itse hammastanko pääsee liikkumaan pidemmälti ennenkuin raidetangon pää ottaa kiinni. Tehtaan ohjauskulman rajoittimet tulee samaan paikkaan, mutta niissä ulkoke toppaa hammastangon liikkeen jo aikaisemmin, mitä ilman rajotinta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNormaalisti tuo raidetangon pää tökkää ohjausvaihteen runkoon, kun renkaat kääntää tappiin. Kun väliin laittaa prikat, niin itse hammastanko pääsee liikkumaan pidemmälti ennenkuin raidetangon pää ottaa kiinni. Tehtaan ohjauskulman rajoittimet tulee samaan paikkaan, mutta niissä ulkoke toppaa hammastangon liikkeen jo aikaisemmin, mitä ilman rajotinta.BMW 328i -95, BMW 523i -00
Comment
-
Comment