Onko kellään kokemuksia tollasesta kemppiperällä? Onko katin poistamisella edes mitään minimaalista hyötyä tollasessa luuskassa? Pistäiskö joku sen prikkakikan ohjeet tähän millä sai lisää kääntöä. En tahdo jostain syystä mistään löytää.
							
						
					E36 316i talvipulkaksi!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kyllähän tommonen menee poikittain ilman lukkoperääkin talvella. Jos ei mene, niin voi kattoa peiliin. Ne 2-3 millin prikat tulee raidetankojen juureen ja sitten säädetään auraus takas kohdilleen.
   
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Meneemenee mikä vaa poikittai mutta mielestäni kemppi kivempi talvella. Oliko tosta kuinka suuri lisä siihen kääntökulmaan?Originally posted by Pazi88 View Postkyllähän tommonen menee poikittain ilman lukkoperääkin talvella. Jos ei mene, niin voi kattoa peiliin. Ne 2-3 millin prikat tulee raidetankojen juureen ja sitten säädetään auraus takas kohdilleen.
  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itse vedin moisella 2 talvea, ei tarvinnu lisää voimaa, kädet riitti aina eikä sitä kääntyvyyttä tarvinnut lisää.
 Lukkoperä olis ollut plussaa, aika monta kertaa ei oikein jatkunut/lähtenyt luisu ihan sillai kun olisi halunnut, mutta unohtui pian taas...
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tollaseen ku ei ol mitään järkee kunnon lukkoa hommat ja sitte taas toi kemppi on ihan perseestä toki normiajossaOriginally posted by Topi08 View PostItse vedin moisella 2 talvea, ei tarvinnu lisää voimaa, kädet riitti aina eikä sitä kääntyvyyttä tarvinnut lisää.
 Lukkoperä olis ollut plussaa, aika monta kertaa ei oikein jatkunut/lähtenyt luisu ihan sillai kun olisi halunnut, mutta unohtui pian taas...
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mulle ei oikeen auennu, että jos noilla saa lisää kääntyvyyttä, niin mihin ne kääntökulman rajottajat laitetaa?:think Marmoriltahan saa retrofit kittiä, ettei leveillä renkailla rengas osu mihinkään ääriasentoon kääntäessä.Originally posted by Pazi88 View Postkyllähän tommonen menee poikittain ilman lukkoperääkin talvella. Jos ei mene, niin voi kattoa peiliin. Ne 2-3 millin prikat tulee raidetankojen juureen ja sitten säädetään auraus takas kohdilleen.
  BMW 328i -95, BMW 523i -00 BMW 328i -95, BMW 523i -00
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Normaalisti tuo raidetangon pää tökkää ohjausvaihteen runkoon, kun renkaat kääntää tappiin. Kun väliin laittaa prikat, niin itse hammastanko pääsee liikkumaan pidemmälti ennenkuin raidetangon pää ottaa kiinni. Tehtaan ohjauskulman rajoittimet tulee samaan paikkaan, mutta niissä ulkoke toppaa hammastangon liikkeen jo aikaisemmin, mitä ilman rajotinta.
 
   
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 No nyt mä ymmärränOriginally posted by Pazi88 View PostNormaalisti tuo raidetangon pää tökkää ohjausvaihteen runkoon, kun renkaat kääntää tappiin. Kun väliin laittaa prikat, niin itse hammastanko pääsee liikkumaan pidemmälti ennenkuin raidetangon pää ottaa kiinni. Tehtaan ohjauskulman rajoittimet tulee samaan paikkaan, mutta niissä ulkoke toppaa hammastangon liikkeen jo aikaisemmin, mitä ilman rajotinta. Kiitti vaan selvennyksestä.
							
						BMW 328i -95, BMW 523i -00 Kiitti vaan selvennyksestä.
							
						BMW 328i -95, BMW 523i -00
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
 
Comment