Joo, eli tuli tuommonen hankittua.. Ja tässä olisi muutama kysymys.. Mikä mahtaa olla vialla kun jarruttaessa täristää ohjausta aika voimakkaasti.. Autossa on uudet jarrupalat ja lähes uudet levyt.. Ja sitten.. Miten original hikinen kasetti mankka lähtee irti? En ole kerennyt perehtyä vielä.. Ja sitten viimeinen kysymys, eli löytyisikö jostain suomenkielisiä käyttöohjeita. Ei tuo Saksa ole oikein hallinnassa.. Mutta jos näihin saisi vastauksia niin olisin kiitollinen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pari kysymystä E36 318is mallista..
Collapse
X
-
Etupään ravistukset johtuvat:
- kierot jarrulevyt
* vaihdoin uudet ja 10 tkm:n jälkeen ovat jälleen kierot
- alatukivarren kumipuslat
* itse laitoin uudet ja täristys loppui tilapäisesti; alkoi uudestaa kun olin ajanut n. 1.5-2 tkm.
- sisemmät ja/tai ulommat pallonivelet
Ja mulla mankka lähti ainakin niin, että otti ne muovilirpukkeet sivusta pois->sen alta paljastui koloset johon työnsin pienet ruuvimeisselit(varmasti naulakin käy) ja puoli kerrallaan vedin ulospäin kunnes tunsin, että lukitus kielekkeet eivät enää pitäneet mankkaa kiinni ja vedin koko mankan ulosMini Countryman PHEV 2018
-
ex. Primera 05
ex.E36 318iS coupe ´92
Comment
-
-
No jarrulevyt ei ainakaan ole kierot.. Ohjauspyörän täristäminen ei tule kuin jarruttaessa.. Autossa on abs-jarrut.. Tuleko abs-boksilta piuha vasemmalle ja oikeille puolille jarrupaloihin kiinni? Olipas vaikeasti selitetty.. Ai niin.. Yksi kysymys tuli vielä mieleen.. Eli akulta virtajohto mankalle ja vahvarille.. Mitä kautta saa helpoiten.. Koitin jo search toimintoa, mutta sen kanssa ei mene kuin hermo..MB
EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82
Comment
-
Comment