Elikäs tuossa laitteessa ei tuota ajotietokonetta ole siis mulla ainakaan ja siitä kyssäri onko näissä yleensä valmiudet liittää sellanen halutessa? Otin tuon lokeron irti johon sellanen tulisi mut ei ainakaan näkyvissä siinä ollut mitään liitintä. Vois sellasenki pistää jos siihen valmius on ja sitä tässä kyselen onko näissä yleensä se valmius olemassa vaiko ei?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320 coupe vm92 ajotietokone?
Collapse
X
-
Originally posted by tero2 View PostElikäs tuossa laitteessa ei tuota ajotietokonetta ole siis mulla ainakaan ja siitä kyssäri onko näissä yleensä valmiudet liittää sellanen halutessa? Otin tuon lokeron irti johon sellanen tulisi mut ei ainakaan näkyvissä siinä ollut mitään liitintä. Vois sellasenki pistää jos siihen valmius on ja sitä tässä kyselen onko näissä yleensä se valmius olemassa vaiko ei?
Tuolla yksi uprage projektiKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
-
-
Ok kiitokset. Kyselin vaan kun monissa autoissa on sähkösarjoissa valmiudet vaikka mille mut tulipa varmuus ettei tarvii alkaa ettimällä ettimään olematonta. Hyvät ohjeet oli tuossa linkissä mut sähköt eivät ole mun vahva puoli. Pitää funtsii jos tollasta kuitenki lähtis tekemään jossain vaiheessa.
Comment
-
-
Anna mennä vaan. Väri väriin kohtuu helppo projektiHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Comment