Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 coupe vm92 ajotietokone?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tero2
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 83
    • Espoo

320 coupe vm92 ajotietokone?

Elikäs tuossa laitteessa ei tuota ajotietokonetta ole siis mulla ainakaan ja siitä kyssäri onko näissä yleensä valmiudet liittää sellanen halutessa? Otin tuon lokeron irti johon sellanen tulisi mut ei ainakaan näkyvissä siinä ollut mitään liitintä. Vois sellasenki pistää jos siihen valmius on ja sitä tässä kyselen onko näissä yleensä se valmius olemassa vaiko ei?
  • Cunttory
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1772
    • Kuopio

Originally posted by tero2 View Post
    Elikäs tuossa laitteessa ei tuota ajotietokonetta ole siis mulla ainakaan ja siitä kyssäri onko näissä yleensä valmiudet liittää sellanen halutessa? Otin tuon lokeron irti johon sellanen tulisi mut ei ainakaan näkyvissä siinä ollut mitään liitintä. Vois sellasenki pistää jos siihen valmius on ja sitä tässä kyselen onko näissä yleensä se valmius olemassa vaiko ei?
    Melkein itse vastasitkin jo kun et liitintä löytänyt, eli optiokaapelia ei autossasi ole. Joissakin e36:ssa tuo liitin on ollut piilossa. Kyllä sinne voi jälkiasentaa vaikka ison obc:n. Pientä puuhaa se toki vaatii.

Tuolla yksi uprage projekti
    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

Comment

• tero2
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 83
      • Espoo

Ok kiitokset. Kyselin vaan kun monissa autoissa on sähkösarjoissa valmiudet vaikka mille mut tulipa varmuus ettei tarvii alkaa ettimällä ettimään olematonta. Hyvät ohjeet oli tuossa linkissä mut sähköt eivät ole mun vahva puoli. Pitää funtsii jos tollasta kuitenki lähtis tekemään jossain vaiheessa.

Comment

• Samu_93
        BTCF Member
        • Jun 2012
        • 155
        • Espoo

Ei kannata. Ellei auto oo joku oikeesti 100tkm ajettu ja aiot pitää itellä pitkään
        e36 328 Cabriolet -95
        e36 318iS Coupe -92
        e36 325 Coupe -92

Comment

• tero2
          Bimmer Rookie
          • Oct 2004
          • 83
          • Espoo

No auto menossa American car showhon pääsiäisenä ja ens talvena tarkoitus turbottaa tuo laite eli itsellä on ja pysyy. Ei tästä laitteesta saa ikinä omiaan pois joten turha ees kaupata

Comment

• mikkod
            BTCF Member
            • Aug 2007
            • 5201
            • Stadi

Anna mennä vaan. Väri väriin kohtuu helppo projekti
            Helkama S3000
            Myydään kutosen alustaosia
            This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎