Onkos joku verhoillut itse uudestaan E36:sen ovipahvissa olevaa ns. erillistä osiota, josta yleensä (aina) alkaa verhoilu ajanmyötä hieman "kupruilla"? Itsellä alkuperäinen harmaa kangas on jo hieman kulunut ja jostain kohdin irronnut liimauksesta ja ajattelin verhoilla sen uudestaan samansävyisellä nahalla. Kertokaa jos jollain on tästä verhoilusta kokemuksia, että kannattaako tuohon ryhtyä itse vai kannattaako suosiolla kiikuttaa verhoilialle? :roll: Ja minkä värisenä näitä on alkuperäisenä saanut? Itsellä juuri tuo tumman harmaa kangas.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36:sen ovipahvien verhoilu
Collapse
X
-
Re: E36:sen ovipahvien verhoilu
Originally posted by antti79Onkos joku verhoillut itse uudestaan E36:sen ovipahvissa olevaa ns. erillistä osiota, josta yleensä (aina) alkaa verhoilu ajanmyötä hieman "kupruilla"? Itsellä alkuperäinen harmaa kangas on jo hieman kulunut ja jostain kohdin irronnut liimauksesta ja ajattelin verhoilla sen uudestaan samansävyisellä nahalla. Kertokaa jos jollain on tästä verhoilusta kokemuksia, että kannattaako tuohon ryhtyä itse vai kannattaako suosiolla kiikuttaa verhoilialle? :roll: Ja minkä värisenä näitä on alkuperäisenä saanut? Itsellä juuri tuo tumman harmaa kangas.
-
-
En myöskään suosittele! noita omia yhden jos toisen kerran kokeilin itse aikanaan vääntää ja sen tosin sinne saa mutta kuten Hogi jo sanoi niin kestävää siitä ei saa!
Hommasin vartavasten kunnon liimat 60€ litra ja sillä se tosin pysyi mutta työstäminen ois pitänyt tapahtua muutamassa minuutissa viimeiseen muotoonsa.
Loppujen lopuksi annoin periksi ja IvvN hoiti verhoiluttamisen kilpailukykyiseen hintaan. :wink:
Comment
-
-
Mitä jos porailis sen repsottavan osan taakse reikiä ja ruuttais niistä bostikkia sisuksen täyteen. Sit tukisi pahvin mahdollisimman hyvin maata vasten repsottava puoli ylöspäin, painais hiekkasäkillä muodot kohdalleen ja latais vielä hiekkasäkin päälle nipun esim. harkkotiiliä. Näinköhän tuolla sais miten pitkäikäisen fixauksen syntymään?
Comment
-
-
Juu eipä kannata ite yrittää verhoilla,ite asiaa kokeilin ja siitä ei tullu mitn ja kiikutin ne sitten verhoilijalle,päälle tulee valkonen tekonahka,saan palikat varmaan nyt lopustaq viikkoa niin näkee sitten millaset tuli...tosiaan ovipahvin "keskiosan"muoto on todella vaikea työstää...jos haluaa hyvän niin hyvälle verhoilijalle
-VaasaConnection-Originally posted by Homer;Ei ne pulit millään seiskoilla ajele
Comment
-
-
Originally posted by SpudMitä jos porailis sen repsottavan osan taakse reikiä ja ruuttais niistä bostikkia sisuksen täyteen. Sit tukisi pahvin mahdollisimman hyvin maata vasten repsottava puoli ylöspäin, painais hiekkasäkillä muodot kohdalleen ja latais vielä hiekkasäkin päälle nipun esim. harkkotiiliä. Näinköhän tuolla sais miten pitkäikäisen fixauksen syntymään?
Comment
-
-
Tuo on pyöriny idea-asteella jo jonkin aikaa.. Sais vaan jossain välissä toteutettua. Takapahvit joutas hyvin tallin nurkkaan muutemaksi päiväksi.
Mites tuo liimapuoli? Sais olla aika juoksevaa ja kuivumisen pitäis olla hidasta. Liima ei saisi kuitenkaan kuivua elastiseksi. Olisikohan jollakin vinkkiä mitä kannattais käyttää??
Comment
-
-
Originally posted by MasaJuu eipä kannata ite yrittää verhoilla,ite asiaa kokeilin ja siitä ei tullu mitn ja kiikutin ne sitten verhoilijalle,päälle tulee valkonen tekonahka,saan palikat varmaan nyt lopustaq viikkoa niin näkee sitten millaset tuli...tosiaan ovipahvin "keskiosan"muoto on todella vaikea työstää...jos haluaa hyvän niin hyvälle verhoilijalle
Itse olin suunnitellut ens kesänä modifioivani ovipahveja,
mutta jos homma tosiaan on näin vaikea niin pitää miettiä vielä toisen kerran.
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
-
Joo mullakin on tollanen tilanne nyt edessä... ovipahvista on siitä keskeltä se nahka irronnut. Mitä mieltä jengi on tuleeks verhoojalla käynti halvemmaks jos tilais uuden ovipahvin? Onks mitää tietoo mitä noi nahkaiset ovipahvit maksaa laakkosella? Perkele ku repsottaa kuprulla niin pahasti tuo. :?
Comment
-
-
Originally posted by dantteJoo mullakin on tollanen tilanne nyt edessä... ovipahvista on siitä keskeltä se nahka irronnut. Mitä mieltä jengi on tuleeks verhoojalla käynti halvemmaks jos tilais uuden ovipahvin? Onks mitää tietoo mitä noi nahkaiset ovipahvit maksaa laakkosella? Perkele ku repsottaa kuprulla niin pahasti tuo. :?
Comment
-
-
Originally posted by CustomiEn myöskään suosittele! noita omia yhden jos toisen kerran kokeilin itse aikanaan vääntää ja sen tosin sinne saa mutta kuten Hogi jo sanoi niin kestävää siitä ei saa!
Hommasin vartavasten kunnon liimat 60€ litra ja sillä se tosin pysyi mutta työstäminen ois pitänyt tapahtua muutamassa minuutissa viimeiseen muotoonsa.
Loppujen lopuksi annoin periksi ja IvvN hoiti verhoiluttamisen kilpailukykyiseen hintaan. :wink:X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Originally posted by vaviahOriginally posted by CustomiEn myöskään suosittele! noita omia yhden jos toisen kerran kokeilin itse aikanaan vääntää ja sen tosin sinne saa mutta kuten Hogi jo sanoi niin kestävää siitä ei saa!
Loppujen lopuksi annoin periksi ja IvvN hoiti verhoiluttamisen kilpailukykyiseen hintaan. :wink:
Comment
-
-
Originally posted by hOGiOriginally posted by dantteJoo mullakin on tollanen tilanne nyt edessä... ovipahvista on siitä keskeltä se nahka irronnut. Mitä mieltä jengi on tuleeks verhoojalla käynti halvemmaks jos tilais uuden ovipahvin? Onks mitää tietoo mitä noi nahkaiset ovipahvit maksaa laakkosella? Perkele ku repsottaa kuprulla niin pahasti tuo. :?
Comment
-
Comment