Eli kyseessä 318i vm.1993. Bensapumpun sulakkeelle ei tule virtaa. Bensapumppu toimii kun laittaa hyppylangan releen tilalle mutta auto ei lähde tällöin käyntiin. Päärele sekä bensapumpun rele naksahtaa akulta suoraan virtaa ottaessa releille, eli tuskin näissä vika? Kampiakselin asentotunnistin vaihdettu mutta ei vaikutusta. Viikonpäivät mittailtu johtoja ettei katkosia ole mutta vika ei tahdo löytyä... Jääkö tässä vaihtoehdoksi enää dme/ecu? Kiitollinen olisin vinkeistä alkaa ideat ja mielenkiinto loppua tämän projektin kanssa!  
							
						
					 
							
						 ? Auto toimi siihen asti normaalisti kunnes vaihdoin jälkiasennus xenonin polttimon, jonka jälkeen auto ei ole käynnistynyt
? Auto toimi siihen asti normaalisti kunnes vaihdoin jälkiasennus xenonin polttimon, jonka jälkeen auto ei ole käynnistynyt vika oli niinkin onneton, kuin virtalukolle oli joskus muinoin lisätty johtoa jonka yksi säije osui toiseen napaan joten päärelekyrvähti ja nyt taas homma pelittää toistaiseksi
 vika oli niinkin onneton, kuin virtalukolle oli joskus muinoin lisätty johtoa jonka yksi säije osui toiseen napaan joten päärelekyrvähti ja nyt taas homma pelittää toistaiseksi  Uutena ilmiönä näkyi ainakin kylmällä koneella kierrokset hyppivän tyhjäkäynnillä ei meinaa käynnissä pysyä. Imuvuoto, lambda tai nokka-akselin asentotunnistin taitaavat vaihtoehdot tässä nyt sitten olla?
 Uutena ilmiönä näkyi ainakin kylmällä koneella kierrokset hyppivän tyhjäkäynnillä ei meinaa käynnissä pysyä. Imuvuoto, lambda tai nokka-akselin asentotunnistin taitaavat vaihtoehdot tässä nyt sitten olla?
							
						 Jos ei auta noi niin suosittelen luetuttaa vikakoodit jotka tod.näk antaa asentotunnistimen viaks.
 Jos ei auta noi niin suosittelen luetuttaa vikakoodit jotka tod.näk antaa asentotunnistimen viaks.
							
						 Mutta joo kampiakselin asentotunnistimen jo vaihdoin. Putkessa oli reikiä ihan useampia ja pakosarjalta oli saumat haljenneet. Ne hitsattiin ja kierrokset tasottu huomattavasti. Näky haitariletkukin olevan entisen elämän tiimoilta paikkailtu alapuolelta kuumaliimalla
 Mutta joo kampiakselin asentotunnistimen jo vaihdoin. Putkessa oli reikiä ihan useampia ja pakosarjalta oli saumat haljenneet. Ne hitsattiin ja kierrokset tasottu huomattavasti. Näky haitariletkukin olevan entisen elämän tiimoilta paikkailtu alapuolelta kuumaliimalla  eli sekkiin lähtee vaihtoon niin jospa tuo käynti tuosta nyt tasottus kokonaan
 eli sekkiin lähtee vaihtoon niin jospa tuo käynti tuosta nyt tasottus kokonaan  Vielä vähän pohjanhitsailua kun näky helmat olleen pehminneen ja koittaa onneesa leimaamisessa
 Vielä vähän pohjanhitsailua kun näky helmat olleen pehminneen ja koittaa onneesa leimaamisessa  onneksi oli tiiviste pysynyt siinä paikoillaan vaikka pumppu oli irti että jospa ei hirveästi.. Nyt ainaskin bensankäry hävis kokonaan ja pohja ei näy hikoilevan
 onneksi oli tiiviste pysynyt siinä paikoillaan vaikka pumppu oli irti että jospa ei hirveästi.. Nyt ainaskin bensankäry hävis kokonaan ja pohja ei näy hikoilevan  
							
						
Comment