Onko nokkaakselin tunnistin se joka on solenoidin, öljynsuodattimen ja öljyletkun vieressä? Vai onko se kampiakselin tunnistin. Oon ihan sekasin missä kumpikin sijaitsee.. Ja jos se on nokka, niin missä kampiakselin tunnistin sijaitsee? ja jollei se ole nokka vaan on kampiakselin niin missä nokkatunnistin sit sijaitsee? ANTEEKSI UUDESTA KETJUSTA TAAS.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kampiaskelin asento tunnistin JA nokka-akselin tunnistin
Collapse
X
-
Originally posted by Lersba View PostOnko nokkaakselin tunnistin se joka on solenoidin, öljynsuodattimen ja öljyletkun vieressä? Vai onko se kampiakselin tunnistin. Oon ihan sekasin missä kumpikin sijaitsee.. Ja jos se on nokka, niin missä kampiakselin tunnistin sijaitsee? ja jollei se ole nokka vaan on kampiakselin niin missä nokkatunnistin sit sijaitsee? ANTEEKSI UUDESTA KETJUSTA TAAS.NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
-
-
Originally posted by bmw323it View PostToivottavasti ostit alkuperäisosan.
BMW ei niitä osiaan itse valmista kuitenkaan, niin onko järkevää maksaa logosta kymppejä ekstraa. Sähköosissa suosittelen kääntymään osaavaan varaosamyymälän tai autosähköliikkeen puoleen ja toimittamaan alkuperäisosanumerot. Pääsääntöisesti ainakin näissä vanhemmissa rutkuissa osat tulevat Boschilta, Hellalta tai Behriltä. Saat aivan saman osan mutta huokeammalla ja ilman turhaa välikättä.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostTätä en enää näin asioihin perehtyneenä ymmärrä. Miksi ihmiset toitottaa varsinkin moottorin sähköosista että osta se BMW:n laatikossa oleva? Ehkä se tekee autuaaksi, mutta tekee se myös isomman loven lompakkoon.
BMW ei niitä osiaan itse valmista kuitenkaan, niin onko järkevää maksaa logosta kymppejä ekstraa. Sähköosissa suosittelen kääntymään osaavaan varaosamyymälän tai autosähköliikkeen puoleen ja toimittamaan alkuperäisosanumerot. Pääsääntöisesti ainakin näissä vanhemmissa rutkuissa osat tulevat Boschilta, Hellalta tai Behriltä. Saat aivan saman osan mutta huokeammalla ja ilman turhaa välikättä.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostJostain syystä vain se alkuperäinen toimii niinkuin pitää..kokemusta on. Vaikka se tarvike olisi mitä merkkiä tahansa niin ei ne silti oo toiminu? Halvempaa ostaa kerralla hyvä kuin monta huonoa..Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostTätä en enää näin asioihin perehtyneenä ymmärrä. Miksi ihmiset toitottaa varsinkin moottorin sähköosista että osta se BMW:n laatikossa oleva? Ehkä se tekee autuaaksi, mutta tekee se myös isomman loven lompakkoon.
BMW ei niitä osiaan itse valmista kuitenkaan, niin onko järkevää maksaa logosta kymppejä ekstraa. Sähköosissa suosittelen kääntymään osaavaan varaosamyymälän tai autosähköliikkeen puoleen ja toimittamaan alkuperäisosanumerot. Pääsääntöisesti ainakin näissä vanhemmissa rutkuissa osat tulevat Boschilta, Hellalta tai Behriltä. Saat aivan saman osan mutta huokeammalla ja ilman turhaa välikättä.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostKokemuksen perusteella on tiettyjä osia, jotka ostan tarvikkeena, ja tiettyjä joita ostan vain alkuperäisosana. Kampiakselin ja nokka-akselien asentoanturit kuuluvat tähän jälkimmäiseen kategoriaan.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostNo mikäpäs siinä... Kenenkä BMW:n alihankkijan tehtaalta ajattelet näiden alkuperäisosien tulevan?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostIhan yks ja sama. En jaksa kierrellä kysymässä, enkä arvuutella toimiiko osa vai ei. Maksan mielelläni pikkuisen lisää näiden osien kohdalla siitä, että tiedän että ne toimivat.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
Comment