Elikkä homman nimihän on tämä vm.92 325 automaatti alko temppuilemaan sillälailla että normaalissa ajossa laatikko meni vikatilaan jonka jälkeen ku vikavalon sain nollattua alko laatikko tekemään sitä että ykkönen ja kakkonen pelaa aivan normaalisti mutta kun tulee aika vaihtaa kolmonen menee vaihde periaattessa vapaalle ja hetken päästä syttyy vikavalo jonka jälkeen se kolmonen koska sehän se suojavaihe vissin on... No nyt korjaamolla vaihatettu öljyt taisiis vaihoin koska eivät täyttöproppua muka löytäneet eikä uskoneet vaikka sanoin että missä se on
No vanhaa öljyä laatikosta ja suodattimesta tuli sen neljä puoli litraa ja öljy oli semmosta harmaamustaa lirua öljyähän korjaamo oli tilannu vain sen neljä litraa koska autodata niin oli kertonu. Mutta öljyähän suodattimen vaihdon kanssa pitäis mennä vissiin sen kuus litraa eivät sitä uskoneet vaikka sen niille sanoin... no öljyt ja suodatin laitettiin sinne jonka jälkeen vika helpottu sillä lailla että nyt ajaessa se kolmonen pysyy siellä jo hetken mutta se sen sitte heittää pois mutta vaihe siellä jo hetken pysyy mutta mikä tässä vois olla ongelma onko laatikko entinen vai sitä öljyä ihan oikeasti liian vähän vai voisko siellä olla esim joku anturi vika tms.:think ja tosiaan vikakoodeja ei tässä kylässä missään saan luettua ja lähimpaan semmoseen paikkaan missä sais luettua on 300 kilometrin päässä ja onko siinä minkälainen homma sitte siinä vikatilassa koska silloin se kolmonen päälle menee kiitoksia ja kummarruksia jo etukäteen
No vanhaa öljyä laatikosta ja suodattimesta tuli sen neljä puoli litraa ja öljy oli semmosta harmaamustaa lirua öljyähän korjaamo oli tilannu vain sen neljä litraa koska autodata niin oli kertonu. Mutta öljyähän suodattimen vaihdon kanssa pitäis mennä vissiin sen kuus litraa eivät sitä uskoneet vaikka sen niille sanoin... no öljyt ja suodatin laitettiin sinne jonka jälkeen vika helpottu sillä lailla että nyt ajaessa se kolmonen pysyy siellä jo hetken mutta se sen sitte heittää pois mutta vaihe siellä jo hetken pysyy mutta mikä tässä vois olla ongelma onko laatikko entinen vai sitä öljyä ihan oikeasti liian vähän vai voisko siellä olla esim joku anturi vika tms.:think ja tosiaan vikakoodeja ei tässä kylässä missään saan luettua ja lähimpaan semmoseen paikkaan missä sais luettua on 300 kilometrin päässä ja onko siinä minkälainen homma sitte siinä vikatilassa koska silloin se kolmonen päälle menee kiitoksia ja kummarruksia jo etukäteen
Comment