Ei hemmetti, sama vika kuin mun 328:ssa aikoinaan! Nimittäin siellä sylinterikannen takana on joku ruuvi, oli löysällä. Sitä ei näy esim etk:ssa, mutta siellä se on. Ilmeisesti joku kannen koneistuksessa tarvittava reikä on siinä. Ja tosiaan vaikka on kannen takana, öljy löysi tiensä pakosarjalle.
Ei hemmetti, sama vika kuin mun 328:ssa aikoinaan! Nimittäin siellä sylinterikannen takana on joku ruuvi, oli löysällä. Sitä ei näy esim etk:ssa, mutta siellä se on. Ilmeisesti joku kannen koneistuksessa tarvittava reikä on siinä. Ja tosiaan vaikka on kannen takana, öljy löysi tiensä pakosarjalle.
Missä kohtaa ruuvi/pultti siellä sijaitsee ? Ja pääseekö siihen käsiksi millään irroittamatta koko pirun mottia ?
Jos nyt siis kyse on tälläaisesta, mutta olisi ainakin kiva tarkistaa.. :think
Venakopan tiivisteet on tulossa, ja saapuu ens viikolla, että ne nyt ainakin lähtee vaihtoon. Ja kyllä, muistin myös tilata ne 15kpl kumitatteja
Kuusiokolo tulppa on kannen takana öljykanavassa ainakin. Kuva
Katsonko nyt kuvaa oikein, että tämä tulppa sijaitsisi siis jossain moottorin takaosassa (mihin on mahdoton päästä käsiksi ilman moottorin irroitusta) vai onko tuo jossain pakosarjojen läheisyydessä ?
Kannattaa vaihtaa yläpään tiivistesarja. Sit huolellisesti laittaa venakopan tiiviste. Mulla on konetta viety taaemmas niin en meinannu saada hyvin noita nokkien puolikuun muotosia juttuja niin sieltähän se sit vuoti. Pikkusen tiiviste silikoonia niihin ja uudestaan kasaan. En tiedä mikä siinä oikeen tuli vaikka asettelin sen ihan kunnolla. Kone on tosin niin takana et mitään ei mahdu venakopan ja rintapellin väliin. On kyllä m50 mut samanlainen melkein
Comment