Originally posted by Swiftpie
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328i -95 pakosarja vuotaa öljyä..
Collapse
X
-
Ei hemmetti, sama vika kuin mun 328:ssa aikoinaan! Nimittäin siellä sylinterikannen takana on joku ruuvi, oli löysällä. Sitä ei näy esim etk:ssa, mutta siellä se on. Ilmeisesti joku kannen koneistuksessa tarvittava reikä on siinä. Ja tosiaan vaikka on kannen takana, öljy löysi tiensä pakosarjalle.
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostEi hemmetti, sama vika kuin mun 328:ssa aikoinaan! Nimittäin siellä sylinterikannen takana on joku ruuvi, oli löysällä. Sitä ei näy esim etk:ssa, mutta siellä se on. Ilmeisesti joku kannen koneistuksessa tarvittava reikä on siinä. Ja tosiaan vaikka on kannen takana, öljy löysi tiensä pakosarjalle.
Missä kohtaa ruuvi/pultti siellä sijaitsee ? Ja pääseekö siihen käsiksi millään irroittamatta koko pirun mottia ?
Jos nyt siis kyse on tälläaisesta, mutta olisi ainakin kiva tarkistaa.. :think
Venakopan tiivisteet on tulossa, ja saapuu ens viikolla, että ne nyt ainakin lähtee vaihtoon. Ja kyllä, muistin myös tilata ne 15kpl kumitatteja
Comment
-
-
Originally posted by bTide View PostMissä kohtaa tä siellä suurinpiirtein sijaitsee, että mihin "vakoon" mä alan gynekologisia taitojani kokeilemaan ? :think
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostNo, kuvahan on ylösalaisin mutta kun sen pään sisäisellä photarilla, tai koneella, kääntää sen oikein päin niin oikea kohtakin hahmottuu.
Comment
-
-
Kannattaa vaihtaa yläpään tiivistesarja. Sit huolellisesti laittaa venakopan tiiviste. Mulla on konetta viety taaemmas niin en meinannu saada hyvin noita nokkien puolikuun muotosia juttuja niin sieltähän se sit vuoti. Pikkusen tiiviste silikoonia niihin ja uudestaan kasaan. En tiedä mikä siinä oikeen tuli vaikka asettelin sen ihan kunnolla. Kone on tosin niin takana et mitään ei mahdu venakopan ja rintapellin väliin. On kyllä m50 mut samanlainen melkein
Comment
-
Comment