Originally posted by Metu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 320 coupe alustasta
Collapse
X
-
Ite oon ollu aina siinä käsityksessä että coupessa on vakiona sedania matalampi alusta, mutta ei kuitenkaan mikään m-tech, joka on lisävaruste?F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
Mulla kans toi koupe liitää hiukan matalemmalla, ku esim. naapurin sedani.. en sit tiiä, onks tossa koupessa joku madallussarja.. onhan se mulla jo kuukauden ollu..KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
-
Niin, onhan coupessa todellakin sedania matalmpi alusta, mutta jos nyt joku osaisi sanoa onko se alusta kuitenkaan M-Tech? Mulla tuo keula seilaa ihan liian korkealla, enkä jaksais alkaa koko alustaa uusimaan, kun edessäkin on viime kesänä uusitut iskarit. Ja madallusjousiakaan en viitsisi hommata, kun on semmonen mielikuva et vakioiskarit ei tykkää hyvää matalammista jousista. Ajattelinkin laittaa eteen madaltavat jousilautaset, mutta onko niistä mitään hyötyä jos on m-tech alusta vai madaltaako ne silti sen 10-20mm oli alusta sitten m-tech tai vakio traktori...?Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by NeutroneIte oon ollu aina siinä käsityksessä että coupessa on vakiona sedania matalampi alusta, mutta ei kuitenkaan mikään m-tech, joka on lisävaruste?
Comment
-
-
Originally posted by J-Poikacoupeissa on sport-alusta joka on kyllä sedania matalampi mutta ei m-tech alusta ilman erillistä tehtaalta tilattua optiota. sen näkee myös varustelistasta...
Comment
-
-
Originally posted by jr66kyllä ! m-tech pudottaa n. 15 mm verrattuna vakioon coupeen joka siis taas on sedania n. 15 mm matalampi ELI M-TECH coupe on n. 30 mm vakio sedania matalampi. Understand ?e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
-
Madallusjouset
Mulla autona BMW 320iA Coupe E36 vm.-92.
Varustelistassa lukee: M-Sport suspension.
Edestä meni jousi poikki, joten tilasin Weitecin 50/20 madaltavat jouset ja ne pitäis perjantaina laitattaa alle, mikäli tilaus saapuu ajoissa. Completosin tilauksien toimitusajat kun tuntuvat aina venyvän ja venyvän. Iskarit pysyy samoina.
Saas nähä miten toimii. En viittiny uusia iskareita ostaa.E36 320iA Coupe, vm.-92
Comment
-
-
vakio coupe ja sedanin takajouset eivät ole samat sillä coupe on n. 15 mm matalampi VAKIONA, selitin asian aikaisemmin. Mikä siinä jäi epäselväksi ?
Vaihdoin viimekesänä coupeen taakse 316 sedanin alkuperäiset jouset, purkaamolta hankittu ja muistaakseni näkyi joku bmw- leima ja numero joten olen siinä uskossa että oli alkup. Perä nousi yllätys yllätys n. 15 mm eli oli pölhön näkönen. Jos juha77 nostaa perää 3 cm niin ei sitä kattele pirukaan kauaa.
Tarvikeliikkeiden luettelot eivät tee eroa, totta mutta kaveri käy sillontällön saksassa ja sanoi että siellä asia on toisin. Bemarin varaosaluettelo tuntee eri jousia varustetason ja mallin mukaan, mm. KL -varaosalla on samat listat.
Comment
-
-
Originally posted by erik_avellan..takana 255/40/18...."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by jr66vakio coupe ja sedanin takajouset eivät ole samat sillä coupe on n. 15 mm matalampi VAKIONA, selitin asian aikaisemmin. Mikä siinä jäi epäselväksi ?
Vaihdoin viimekesänä coupeen taakse 316 sedanin alkuperäiset jouset, purkaamolta hankittu ja muistaakseni näkyi joku bmw- leima ja numero joten olen siinä uskossa että oli alkup. Perä nousi yllätys yllätys n. 15 mm eli oli pölhön näkönen. Jos juha77 nostaa perää 3 cm niin ei sitä kattele pirukaan kauaa.
Tarvikeliikkeiden luettelot eivät tee eroa, totta mutta kaveri käy sillontällön saksassa ja sanoi että siellä asia on toisin. Bemarin varaosaluettelo tuntee eri jousia varustetason ja mallin mukaan, mm. KL -varaosalla on samat listat.
Luulisi kuitenkin että Saksassakin myynnissä on näitä samojen valmistajien jousia mitä täälläkin eli miksi sitten ei Suomesa ole eroteltu näitä malleja toisistaan. Ja vielä jos katsotaan vaikkapa Weitecin madallusjousisarjoja, niin eipä niitäkään ole eroteltu Coupen ja sedanin kesken, vaan samat sarjat (tilausnumero) sekä Coupeen että sedaniin. Näiden tietojen valossa oli mielestäni syytä olettaa vakiojousien olevan samat...e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
-
ei nyt ihan selvinnyt näistä... mulla on kans toi e36 320 coupe -93 ja on nyt konin sport kit alusta alla...tarttis etupään iskarin yläpää vaihtaa, ja olen ymmärtänyt että tos m-techin ja "vakio" alustassa on eroja yläpään suhteen. eli mistä sen tiedon saa mikä alusta on joskus ollut??? että osaa tilata sit oikeanlaisen-Turku Connection-
ex -e36 320--
-e39 523-
Comment
-
-
M-tech ja vakioalustan yläpäät samoja, pohjaanlyöntikumi http://www.realoem.com/bmw/showparts...87&hg=31&fg=10 eri ja sitten vielä m3-yläpää omansa.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostM-tech ja vakioalustan yläpäät samoja, pohjaanlyöntikumi http://www.realoem.com/bmw/showparts...87&hg=31&fg=10 eri ja sitten vielä m3-yläpää omansa.
kiitoksia tiedosta!-Turku Connection-
ex -e36 320--
-e39 523-
Comment
-
Comment