elikkä tänää huomasin töihin mennessä että lämmöt ei nouse normaalin (keskelle) vaan jää ihan vähän vajaaks?? Onko ideoita mikä pielessä? (Ite epäilen termostaattia)? Kiitos jo etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e36 lämmöt ei nouse normaaliin?
Collapse
X
-
Täällä kanssa oli samantyyppisiä oireita, tosin moottorina s38..
Syylärin uusimisen jälkeen teki niin että lämpeni kyllä paikallaan ja taajamanopeuksissa ihan normaalisti keskelle ja koskaan ei yli, eli pysyi siis ihan normaalisti vaikka kovassakin ruuhkassa ja kuumana päivänä.
Mutta sitten motarilla ajettaessa tippui lämmöt yhden viivan alaspäin ja viileinä päivinä myös 80+ nopeuksissa alkoi lämmöt laskea puolestavälistä seuraavaan viivaan alaspäin.
Öljyt pysyi samassa lämpötilassa aina ihan normaalisti.
Tämä ei oikein koskaan selvinnyt kun meni ohi itsekseen.
Odottelen mielenkiinnosta mitä porukka tänne vastailee, termari olisi oma veikkaus.Last edited by Roito; 04-08-2015, 15:44.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Kyllä se termari on viallinen. Myös tuossa s38:ssa
Kannattaa vaihtaa, kylmänä käyminen voi lisätä kulutustakin yllättävän paljon.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by turbosukka View PostTäällä kanssa oli samantyyppisiä oireita, tosin moottorina s38..
Syylärin uusimisen jälkeen teki niin että lämpeni kyllä paikallaan ja taajamanopeuksissa ihan normaalisti keskelle ja koskaan ei yli, eli pysyi siis ihan normaalisti vaikka kovassakin ruuhkassa ja kuumana päivänä.
Mutta sitten motarilla ajettaessa tippui lämmöt yhden viivan alaspäin ja viileinä päivinä myös 80+ nopeuksissa alkoi lämmöt laskea puolestavälistä seuraavaan viivaan alaspäin.
Öljyt pysyi samassa lämpötilassa aina ihan normaalisti.
Tämä ei oikein koskaan selvinnyt kun meni ohi itsekseen.
Odottelen mielenkiinnosta mitä porukka tänne vastailee, termari olisi oma veikkaus.
Comment
-
-
Originally posted by rizkavaa View PostEihän visco ole jumissa ja tuuleta jo kylmääkin moottoria?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by Adky View PostItellä oli viskokytkin paskana (laakerit vituillaan), visko pyöris kierrosten mukaan siis kokoajan. Kesti huomattavasti kauemmin tietty lämmetä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment