Elikkäs oon tässä paininu asian kanssa pidempään aluksi auto röpötti ja paukutti imusarjan tienoilla alhasilla kierroksilla ku alko kaasua painamaan ja vei normaalia enempi bensaa.
Nyt kun oon vaihtanu imupuolelta kaikki haitariletkut ja alipaineletkut putsannu tyhjäkäyntiventtiilin, vaihtanu tulpat ja vaihtanu tarvike maffin alkuperäseen käytettyyn on käynti parantunut ja bensankulutus laskenut.
Ongelma mikä vielä on jääny vaivaamaan on se että nyt kun auto on seissyt yön yli ja aamulla lähtee liikenteeseen vetää normaalisti ja menee niinkuin kuuluukin ekat 15 minuuttia max, ja sen jälkeen auto laiskistuu ja 1-2 tuhannella kierroksella matelee ihankuin joku laittaisi vastaan 3tuhannen kierroksen yli kun pääsee niin alkaa vetämään paremmin 1-2tuhannella kierroksella joskus saattaa vieläkin paukutella imusarjassa.
Mitähän sitä seuraavaksi kokeilis?
Nyt kun oon vaihtanu imupuolelta kaikki haitariletkut ja alipaineletkut putsannu tyhjäkäyntiventtiilin, vaihtanu tulpat ja vaihtanu tarvike maffin alkuperäseen käytettyyn on käynti parantunut ja bensankulutus laskenut.
Ongelma mikä vielä on jääny vaivaamaan on se että nyt kun auto on seissyt yön yli ja aamulla lähtee liikenteeseen vetää normaalisti ja menee niinkuin kuuluukin ekat 15 minuuttia max, ja sen jälkeen auto laiskistuu ja 1-2 tuhannella kierroksella matelee ihankuin joku laittaisi vastaan 3tuhannen kierroksen yli kun pääsee niin alkaa vetämään paremmin 1-2tuhannella kierroksella joskus saattaa vieläkin paukutella imusarjassa.
Mitähän sitä seuraavaksi kokeilis?
Comment