Originally posted by Uutekki
Announcement
Collapse
No announcement yet.
uretaanipuslat/e36
Collapse
X
-
Originally posted by datzkamut kannattaako samassa vaihtaa perämurikkaan tuleva pusla?E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Comment
-
-
Uretaani puslien asennuksesta..?
Olisi edessä takatukivarren etummaisten puslien vaihto.. tilasin jo nuo powerflexit ja saapuvat huomenna! Asennuksesta sen verran, kun joku mainitsi onnistuvan ihan kotikonstein.. jos joku itse vaihtanut voisi kertoa millainen homma tuo oikeasti oli? Tarvitseeko mitään erikois työkaluja?, ..kuinka paljon täytyy purkaa yms..? Bemarin huollossa sanoivat ettei tarvitse aukaista kuin 3 pulttia kun soitin..
..vai onko parempi tilata aika suoraan jollekin pajalle..? .asennus maksaa kuitenkin pajoissa joista olen kysellyt 120-200e..
Kiitokset vastaajille!Pitkä on auttamattomasti pilalla.. lyhyttä voidaan aina jatkaa..
E46 328iC -99 Helrot
ex E36 320i -93 Lagune Grun
ex ex E36 320i -94, 318 IS Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by jms-btcfSaisiko vielä (tarjous)hinnat e39:lle. Lähinnä tässä vaiheessa kiinnostaa takapään apurungon isot puslat, kun etupää on jo laitettu...
Niin ja kun on tilaustavaraa niin toimitusaika suurinpiirtein.
Kiitti.
Etutukivarsi (etu) 71EUR/pari
Kall. vakaaja (22.5,24,25,27mm) 49EUR/pari
Etupää 160EUR
Takavakaaja (13,14,15mm) 49EUR/pari
Koko sarja 205EUR
Pari viikkoa noissa tahtoo kaikkineen mennä, yksittäiset puslaparit saa viikossa.
Petteri Uusitalo
Uutekki
Comment
-
-
Laitetaan vanhaan threadiin päivitys uretaanipuslien suhteen.
Powerflex puslat eri BMW-malleihin
Petteri Uusitalo
Uutekki
Comment
-
-
Originally posted by _NitrO_Onkohan kestävyydeltään minkälaiset verrattuna kumisiin orkkispusliin? Takuu? Niin ja miten nuo vakaajapuslat asennetaan, onko ne 2 osassa vai häh
Mitäs hyötyä noista epäkeskoista on?
Vielä vissiinki pätee e30 tuo 310/320€ sarja?
Pätee osin: sarjojen hinnat nykyisin 330/340€, mutta BTCF maksaneille jäsenille vieläkin 310/320 sarja. Ja E30/E36/E34 pyritään pitämään koko ajan varastossa.
Pitkäaikaisia omakohtaisia käytännön kokemuksia kestosta ei minulla ole. Omassa harrasteautossa olleet nyt pari vuotta ilman minkäänlaisia ongelmia. Autolla olen ajanut pääosin radalla.
Takuun suhteen ei ole yksikäsitteisiä aika- tai kilometrirajoja, nämä harkitaan aina tapauskohtaisesti. Vialliset tuotteet vaihdetaan, mutta normaali kuluminen ei kuulu takuuseen. Ja toistaiseksi takuukysymyksiä ei ole tietoon tullut kuin yksi tapaus, josta voi lukea tuosta hiukan ylempää. Kilpakäytössä tietysti takuuvastuun arviointikriteerit aina huomattavasti tiukemmat!
Petteri Uusitalo
Uutekki
040-5593550
Comment
-
-
Originally posted by KLoOLaitas sit kokemuksia, et millanen tuli.
Itelläkin kun ilmeisesti on nuo puslat tilattavana, niin kokemukset kiinnostaa. Kovin olen skeptinen kaiken "tyynin" rojun suhteen! Onko asennus oikeesti jotenkin vähävaivaisempi kuin orginaaleissa? Jos on, niin miksi?
Endurance Saloon Bemareissa käytetään (ainakin jotkut) POM-puslia ja kuskit ainakin niistä pitävät ja väittävät juurikin polyuretaanisia tuning romuksi ilman hyötyjä. Miksiköhän?
Edit: Hieman nettiä selailleena löytyi seuraavia kommentteja...
- Puslat tappaa alapallot
- Jotkut aiheuttaa tuskaista värinää kovemmissa nopeuksissa
=> Lienee parasta ruuvata KL:stä puslat nurkkiin ja nauttia kyydistä.Last edited by Kilpuri; 18-04-2006, 19:23.Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
itellä vaihettu melkein kaikki puslat uretaanisiin.. ja jämäkämpi on kyl ku vakio puslilla.. eikä musta sen enempää ääntä päästä.. eikä tärisytäkkään.. noita alapalloja syö ihan sen takia kun isot vanteet ja reilu madallus... voihan ne puslatkin asiaan tietysti vaikuttaa vähän.. mut kulutus tavaraahan ne on.. en oo katunu uretaanisiin vaihtoa...
Comment
-
Comment