Asennevamma johtuu varmaan siitä että ekaksi ostetaan E36 316i, sitten kysellään täällä foorumilla että miten saa lisätehoa autoon. Noh miksei ois samantien laittanu sen pienen summan lisää pätäkkää ja ostanu kerralla sen 318i:n niin ois tullu ne "lisähevoset" jo vakiona. Asia ei kuitenkaan mee aina noin vaan ostetaan auto ja mietitään sitte että mites saa tehoa lisää. Noh tuohon autoon halvalla jos lähtee niin suodatin, joku halpa chippi, putkistoa, säädettävä nokkapyörä, jätä turha tavara pois autosta(varapyörä, hifit ym)? 316i on varmaan tosi hyvä käyttöauto ja on kuitenkin sitä oikeaa merkkiä. Mutta tuntuu vähän oudolta että ekaks ostetaan mallisarjan mopoin automalli ja sitten kysellään miten saa lisätehoja... Eikös se ollu tiedossa ettei tuo mikään raketti ollut
Tää on kyllä osittain totta. Kyllä melkeen jos 316:sen ostaa nii siihen on sitte tyytyminen sellasenaan (mun mielipide!). Ite en ees aio yrittää saada tehoja
lisää tosta koneesta, vaan nipistän paalua säästöön for the BIG one
Nyt pitää vaan tyytyä lipumaan arvokkaan tyylikkään hitaasti pitkin boulevardia
Ei oo tarkotusta tehdä autosta mitään helvetin rakettia.Tarkotus olisi saada pientä pirteyttä koneeseen. Vähä sais alakierroksilla vääntämään paremmin ni auttas kummasti. Te keillä on isompi motti autossa niin ette tunnu ymmärtävän asian "ydintä" kun taas nää kellä on samanlainen niin hyvin menee kaaliin
Tuon mun auton entinen omistajalla oli ollut lastu ja oli ihan kuulemma vaikuttanutkin selvästi. Kauppasikin sitä lastua jossain vaiheessa täällä foorumilla.
Saat tuohon 316iihin löylyä soittamalla Mosselmanin pojille. Sieltä sitten settiä tilaukseen. Löytyy niiden sivuilta 316i speksattuna: http://www.mosselmanturbo.com
Saat tuohon 316iihin löylyä soittamalla Mosselmanin pojille. Sieltä sitten settiä tilaukseen. Löytyy niiden sivuilta 316i speksattuna: http://www.mosselmanturbo.com
Ihmetyttää välillä porukan asenne 316i:tä kohtaan. Eihä se mikää raketti oo
eikä ratakäytöstä voi haaveillakkaan mut iha hyvä peruskampe katukäyttöön.
Itelläni myös vastaava kulkine ja kyllä sillä tuntuu sakot saavan 100 alueellaki Mulla ei ainakaa ollu varaa "isompaan" esim. 325:seen mut bemari oli saatava ja e36 kori istuu omaan silmään joten päädyin tähän vaihtoehtoon.
Aivan, ja mieluummin oma 316 kuin pankin 325, ja silti kysellään 2,5:een lisää tehoa, itketään ku kaikki on niin kallista ja paikat hajoo...
Mut kokeile lastulla + vaparilla ensiksi, ja napsu tai pari ilmamittarista jousta löysemmälle...
Aivan, ja mieluummin oma 316 kuin pankin 325, ja silti kysellään 2,5:een lisää tehoa, itketään ku kaikki on niin kallista ja paikat hajoo...
Mut kokeile lastulla + vaparilla ensiksi, ja napsu tai pari ilmamittarista jousta löysemmälle...
heh, toihan oli omalaatunen postaus. Ite kyllä mielummin ajasin e46 pankin autolla, kun nykyisellä e36 omalla autolla.
Mutta itse asiaan, villi veikkaus, että putkistolla/lastulla/vaparilla saat/menetät tehoja -5/+5, itse veikkaan et miinuksen puolelle menee, ja rahaahan kului vain sen 500e. Viisasta, tietty voit saada polttoainetta kulumaan enemmän ja ralliäänet, jotka jopa röpöttävät tyhjäkäynnillä.
Enkä tosiaan edes ymmärrä miksi laittaa rahoja ton 1.6 virittämiseen, kun vähän säästämällä saa jo isompi koneisena, joka ainakin kestää. Ja toisekseen, jos kerta rakastuu siihen mopoonsa niin ainahan siihen voi koneen laittaa. Tosin jos on ylimäärästä rahaa niin käyttäköön rahansa vaikka kuinka tyhmästi tahansa, ei tietty ole minun ongelma :]
Eli pistä m-lätkä autoon kiinni, ralliäänet putkella ja imuäänet kans vaparilla, ja lastun heität niin voit kertoo kavereille pimppiksel et "joo ohan tätä viritelty, lastu ja kaikkee" ja sitä rataa. Tosin vituttaahan se, että tuolla 500e mitä meni rahaa noihin, niin 500e maksavalla gsi kadetilla päästäänkin jo kovempaa.
weird, huh?!
edit: ja soita johkin viripajalla ja kysy et miten paljon saan tehoo lastul ja putkel?!, veikkaan et nauravat.
heh, toihan oli omalaatunen postaus. Ite kyllä mielummin ajasin e46 pankin autolla, kun nykyisellä e36 omalla autolla.
Mutta itse asiaan, villi veikkaus, että putkistolla/lastulla/vaparilla saat/menetät tehoja -5/+5, itse veikkaan et miinuksen puolelle menee, ja rahaahan kului vain sen 500e. Viisasta, tietty voit saada polttoainetta kulumaan enemmän ja ralliäänet, jotka jopa röpöttävät tyhjäkäynnillä.
Enkä tosiaan edes ymmärrä miksi laittaa rahoja ton 1.6 virittämiseen, kun vähän säästämällä saa jo isompi koneisena, joka ainakin kestää. Ja toisekseen, jos kerta rakastuu siihen mopoonsa niin ainahan siihen voi koneen laittaa. Tosin jos on ylimäärästä rahaa niin käyttäköön rahansa vaikka kuinka tyhmästi tahansa, ei tietty ole minun ongelma :]
Eli pistä m-lätkä autoon kiinni, ralliäänet putkella ja imuäänet kans vaparilla, ja lastun heität niin voit kertoo kavereille pimppiksel et "joo ohan tätä viritelty, lastu ja kaikkee" ja sitä rataa. Tosin vituttaahan se, että tuolla 500e mitä meni rahaa noihin, niin 500e maksavalla gsi kadetilla päästäänkin jo kovempaa.
weird, huh?!
edit: ja soita johkin viripajalla ja kysy et miten paljon saan tehoo lastul ja putkel?!, veikkaan et nauravat.
En yhtään ihmettele, että nuoret velkaantuu jos ajelee pankin e46:lla.
MIkä helevetti siinä on ettei ymmäretä 316:laisten pointteja??
Laita m-lätkää,ralliputkee tms...ehottakaa joku vielä että pitäs laittaa formulan näköiseks koko auto! ei täs ihan mitään tampioita olla!
Pientä pirteyttä ei vaan ymmärretä!
samaa mieltä et ei paljoo sitä kannata lähtee piristelee, paitsi jos sulla sitä rahaa löytyy ni sitten.
Naurattaa aina liikenteessä noi amis viritykset, 3" putket ym. kivaa! kaasutellaan jämynä liikennevaloissa..
tosta tuli mieleen et täälä iisalmessa on jokin hemmetin lada buumi.. pitäis räpsiä joskus kuvia noista "hienouksista"!
Entäs mites se ilmamäärämittarin sisällä oleva "rikastus säätö". Jos sitä laittais pari napsua rikkaammalle (löysemmälle), niin eikös tuo vaikuta.. toki vaikuttaa myös kulutukseen ja päästöihin. Vai onkos e36:Ssa edes kyseistä härpätintä?
Comment