Tulipahan hankittua tuommonen ruostekasa työautoksi, talvileluksi ja lasten rata-autoksi. Auton piti olla teknisesti ok, vaan kyllähän tuosta tuntuis paljastuvan nyt sitten enemmänki ongelmia. Etuiskarit on vaihtokunnossa, vaan ne tulikin auton mukaan, ja samoin mukaan tuli koiranluu, joka on kuulemma todennäköisin syy edestä tulevalle kolinalle. Saapas nähdä onko.
Eli nuo edelliset sekä ruosteet nyt oli tiedossa ostaessa (vaikka kyllä siellä niidenki kans oli ylläreitä), mutta jähyneste tuntuu tälle myös maistuvan, ja kuskin puolelta on mattokin märkänä. Mun mielestä tuo on jäähdytysnestettä eikä esim. vettä. Ikkunat ei ole huurtunu, muutaku sisätilanlämmittimen käytöstä. Lämmintäkin tulee lämppäristä, ja ikkunoista lähtee ajaessa huuru pois. Tuo lämppärin kenno näyttäis pirunmoiselta hommalta vaihtaa, mutta ne o-renkaat saanee tarkistettua helpommin, ja jopa vaihdettua ilman koko auton purkamista?
Minusta auto kyllä pukkaa myös jonkin verran valkoista savua, mutta voisko tosiaan olla, että vuotoa on sekä hytissä että kannessa? Jäähdytinneste on väriltään oranssia, ja öljyntäyttökorkki on puhdas. Autoa ei jouda nyt pahemmin seisottamaan, ja radallekki pitäis päästä pian, niin millä tuon kansihomman saa diagnosoitua helpoiten?
Polleja tästä saattaa myös olla jonkin verran tuonpuoleisilla laitumilla, jos vaikka vertaa tuohon mun aiempaan 150hv A4 1.8t Audiin (molemmat 300tkm ajettuja). Mistä nämä useimmiten kiikastaa? Etenkin alavääntö on mun mielestä aika huono. Ilmamassamittarin ajattelin koittaa puhdistaa, ja olisko tähän olemassa järkihintainen lambda, että vaihtais sen suosiolla uuteen?
Eli nuo edelliset sekä ruosteet nyt oli tiedossa ostaessa (vaikka kyllä siellä niidenki kans oli ylläreitä), mutta jähyneste tuntuu tälle myös maistuvan, ja kuskin puolelta on mattokin märkänä. Mun mielestä tuo on jäähdytysnestettä eikä esim. vettä. Ikkunat ei ole huurtunu, muutaku sisätilanlämmittimen käytöstä. Lämmintäkin tulee lämppäristä, ja ikkunoista lähtee ajaessa huuru pois. Tuo lämppärin kenno näyttäis pirunmoiselta hommalta vaihtaa, mutta ne o-renkaat saanee tarkistettua helpommin, ja jopa vaihdettua ilman koko auton purkamista?
Minusta auto kyllä pukkaa myös jonkin verran valkoista savua, mutta voisko tosiaan olla, että vuotoa on sekä hytissä että kannessa? Jäähdytinneste on väriltään oranssia, ja öljyntäyttökorkki on puhdas. Autoa ei jouda nyt pahemmin seisottamaan, ja radallekki pitäis päästä pian, niin millä tuon kansihomman saa diagnosoitua helpoiten?
Polleja tästä saattaa myös olla jonkin verran tuonpuoleisilla laitumilla, jos vaikka vertaa tuohon mun aiempaan 150hv A4 1.8t Audiin (molemmat 300tkm ajettuja). Mistä nämä useimmiten kiikastaa? Etenkin alavääntö on mun mielestä aika huono. Ilmamassamittarin ajattelin koittaa puhdistaa, ja olisko tähän olemassa järkihintainen lambda, että vaihtais sen suosiolla uuteen?
Comment