...vielä kerran kun en pikaisella searchilla löytänyt oikein mitään auttavaa tähän hätään. Eli, ongelmana on 325i coupe -93, johon pitäisi hankkia alustasarja. Olen päätynyt Bilstein/H&R yhdistelmään mutta ongelmana on se, että en osaa päättää kuinka paljon autoa kannattaisi madaltaa. Eräs liike suositteli 15/45 satsia ja kun taas Herra Rännäri oli sitä mieltä että 40/40 olisi ehdottomasti paras ratkaisu. Mikä tässä nyt mietityttää on se, että en haluaisi että keula jää näyttämään korkeammalta kuin takapää. Jos jollain on faktaa asiasta, olisin kiitollinen. Autoon tulee 18" pallot alle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 madalluksesta... (Bilstein/H&R)
Collapse
X
-
Originally posted by samppa1123Mulla on 55 ja 45 madaltava alusta ja 17 tuumaiset vanteet eikä kyllä liian matala ainakaan ole...
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
-
Riippuu merkistä tosi paljon. Vanhassa autossani oli H&R 40/40 ja oli aivan tasa matala. Kokeiltu on myös Weitec 40/40 jossa keula jää korkealla, Cobra 50/30 jossa perä jää aavistuksen liian korkealle. Nykyisessä Eibach 60/40 ja on mielestäni tosi bueno 225/40/18 rengastuksella ei pitäisi tuottaa ongelmia. tietenkin riippuu paljon Et:stä. Esim 35 ottaa takuulla kiinni. Näin minun kokumuksien mukaan...
Comment
-
-
Originally posted by 3BMWRiippuu merkistä tosi paljon. Vanhassa autossani oli H&R 40/40 ja oli aivan tasa matala. Kokeiltu on myös Weitec 40/40 jossa keula jää korkealla, Cobra 50/30 jossa perä jää aavistuksen liian korkealle. Nykyisessä Eibach 60/40 ja on mielestäni tosi bueno 225/40/18 rengastuksella ei pitäisi tuottaa ongelmia. tietenkin riippuu paljon Et:stä. Esim 35 ottaa takuulla kiinni. Näin minun kokumuksien mukaan...
Vois verrata omaan, ja jos on vähemmän niin vois harkita keulaan itsekin sitten tuoa Weitecia.
Perä mulla on tarpeeksi matalalla jo.
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
-
Edelleen yksi makeimmista E36 cabrioista tuo sinun EX-325i.. silmä lepää! mutta itse asiaan. Pisti mietityttämään että mistä tuo 86mm maavara on mitattu? Yleensä nuo E36:t ei ole kovinkaan matalia vaikka on madallettu paljon enemmän kuin 50/30mm.. siis puskureistahan on todella paljon enemmän kuin 86mm ollut maavaraa mutta mikä sinulla oli matalin kohta? Pakoputkiston alkuosa vai sivuhelmojen etuosa?All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by JuhisYleensä nuo E36:t ei ole kovinkaan matalia vaikka on madallettu paljon enemmän kuin 50/30mm.. siis puskureistahan on todella paljon enemmän kuin 86mm ollut maavaraa mutta mikä sinulla oli matalin kohta? Pakoputkiston alkuosa vai?Last edited by Karhu; 14-04-2005, 23:03.Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!
Comment
-
-
M1
Originally posted by jpp86meneekö katsastuksesta läpi jos laittaa 60/40 jouset?
Comment
-
Originally posted by M1suurin sallittu madallushan on 51mm, mutta tarvittaessa niitä TUV-lappuja saa muillakin nimellisillä madalluksilla ja jos auto on vanhempi kuin -96 (muistaakseni) niin TUV-lappuahan ei tarvitse edes esitellä katsastuksessa, riittää kun muut rajat pitävät paikkansa kuten tuo 80mm maavara.
E36 320i coupé (M50TU)
Comment
-
-
Kuka käskee ilmoittamaan katsastuksessa paljonko on madallettu? Sitä paitsi jos autossa on 60/40mm madallussarja niin eikös se keskimääräinen madallus ole silloin 50mm..
Kannattaa valita sellainen katsastuskonttori missä hommat sujuu. Nimimerkillä ei ole koskaan jäänyt auto katsastamatta vaikka on ollut 80mm madalluksia ja alle 80mm maavaraa..All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
M1
Originally posted by LaudSiis enempää kuin 51 mm ei saa koskaan pudottaa, mutta jos 80 mm maavara tulee aikaisemmin vastaan, niin silloin ei saa edes sitä 51 milliä pudottaa. Ei kai sitä nyt mitenkään muuten voi tulkita!?
http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003.pdf
Comment
Comment