eli osaiskohan joku kertoa että mistä johtuu että ratti alkaa tärisemään ihan pirusti suurin piirtein 40 vauhdissa ja sit se loppuu kun vauhti nousee 70 tietämille? samalla auto kampee koko ajan vähän vasemmalle. renkaat on tasapainotettu just ja vanteetki on ihan suorat, onko jollain ollu sama olngelma/onko jollain tietoa mistä toi johtuu??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 318is tärisee
Collapse
X
-
Kyllä se sinne rengas/vanne-sektorille menee joka tapauksessa jos kerran tietyssä nopeudessa täristää... Onko pyöränpultit varmasti kunnolla kiinni?? Oletko tehnyt jälkikiristyksen?? Mikäli pultit on kireällä eikä vanteen ja pyörannavan väliin ole jäänyt oravia asennettaessa menee homma tasapainottajan piikkiin, jos vanteet kerran ovat suorat...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
-
-
Jep
Näin rengas asentajana haluisin vain tietää mitkä kumit sulla on alla sillä rengas merkeissä on eroa... plus asentajissa..
nössöilijät nostaa matala profiilisen renkaan vanteelle jollain 3 kilon paineilla jolloin palteet saattaa jäädä huonosti Renkaasta tulee NS "hyppy rotta" jolloin se saattaa täryttää.. mutta kuten alussa sanoin jos oot ostanu jonku paskan merkkiset renkaat niistä ei oo takuuta ne voi hyppiä.. mut kahto nyt aluks et sulla on
1. Renkaat Kiinni
2. jos vanteissa oli holkit niin katso onko ne paikallaan
3. Mee sitte vasta rääkkäämään kiireisiä rengas alan ihmisiäVw Passat "power diesel" 1.9tdi
Comment
-
Comment