Morjens, nyt tarvittaisiin viisaammilta tietoa. Eli siis kyseinen auto ei enään käynnsty vaikka startti pyörii ja bensa haisee, bensan tuloa ei ole vielä kylläkään tarkistettu. Auto oli täysin toimintakuntoinen kun sen halliin ajoin ja purin luukut pois maalamista varten, autoa oli tarkoitus siirtää yhtenä päivänä mutta kun sen käynnisti auto kävi niinkuin olisi bensa lopussa ja sammui itsestään vaikka bensaa tankissa oli. Kampiakselin asentoanturi on vaihdettu, bensapumppua on kokeiltu hyppyjohdolla ja bensaa laitettu myös tankkii siten että mittari näyttää puoleen väliin, joten jos siirtopumppu olisi rikki sen pitäisi kyllä saada ainetta kuitenkin. Akkukin kokeiltu vaihtaa... onko tässä autossa jonkinlainen kolarianturi mikä oisi voinut mennä päälle puskureita irroittaessa tai jotain vastaavaa? Mittaristossa ei näy mitään vikavaloja, joten ei ole vikakoodejakaan luettu. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 vm.94 ei käynnisty...
Collapse
X
-
Originally posted by Verccuh View PostMorjens, nyt tarvittaisiin viisaammilta tietoa. Eli siis kyseinen auto ei enään käynnsty vaikka startti pyörii ja bensa haisee, bensan tuloa ei ole vielä kylläkään tarkistettu. Auto oli täysin toimintakuntoinen kun sen halliin ajoin ja purin luukut pois maalamista varten, autoa oli tarkoitus siirtää yhtenä päivänä mutta kun sen käynnisti auto kävi niinkuin olisi bensa lopussa ja sammui itsestään vaikka bensaa tankissa oli. Kampiakselin asentoanturi on vaihdettu, bensapumppua on kokeiltu hyppyjohdolla ja bensaa laitettu myös tankkii siten että mittari näyttää puoleen väliin, joten jos siirtopumppu olisi rikki sen pitäisi kyllä saada ainetta kuitenkin. Akkukin kokeiltu vaihtaa... onko tässä autossa jonkinlainen kolarianturi mikä oisi voinut mennä päälle puskureita irroittaessa tai jotain vastaavaa? Mittaristossa ei näy mitään vikavaloja, joten ei ole vikakoodejakaan luettu. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Mutta olikos viimeinen kerta kun auto toimi sellainen muutaman sekunnin - minuutin siirto kylmällä koneella?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostHenk. koht. en usko tähän liimaventtiiliin jota tässä tark. ennenkuin osuu omalle kohdalle.
edit: tarkemmin kun aloin miettimään niin on kyllä tullut vastaan useammin.. muistelin 13 autoa joita saanut käynnistellä ja pelkästään emännänkin autoon iskenyt ainakin kuusi kertaa. Tosin ei se välttämättä joka kertaa ole edes kertonut kun selviytyy tilanteesta itsekin.Last edited by peto2; 03-02-2016, 23:54.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEi tuon ikäisessä ole mitään muita vikavaloja kuin öljynpaine ja lataus.. muut on sitten jarruihin liittyviä ja se ei saa bensaa vaikka tankki olisi täysi jos pumppu hajalla.
Mutta olikos viimeinen kerta kun auto toimi sellainen muutaman sekunnin - minuutin siirto kylmällä koneella?
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostOmalle kohdalle osunut baut 10 kertaa n. 6 eri autossa. Että älä usko vaan kokeile, käy laittamassa autosi käyntiin muutamaksi sekunniksi ja kerro huomenna miten töihinlähtö sujui.
No joo, on noita kotteroita siirrelty milloin mitenkin ja sinne sun tänne, ei vaan ole osunut kohdalle.
Comment
-
-
Tämä "liimaventtiili" ongelma onnaika helppo diagnosoida sillä, että pyöriikö kone kuin ei olis puristuksia ollenkaan? Jos pyörii, niin antaa pyörittää vaan lisää. Kyllä yleensä vartin sisään on lähteny käyntiin. Jos taas pyörittää normaalisti, niin vika koodien lukua sitä on tehtävä ja bensanpaineet on hyvä tsekata.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTämä "liimaventtiili" ongelma onnaika helppo diagnosoida sillä, että pyöriikö kone kuin ei olis puristuksia ollenkaan? Jos pyörii, niin antaa pyörittää vaan lisää. Kyllä yleensä vartin sisään on lähteny käyntiin. Jos taas pyörittää normaalisti, niin vika koodien lukua sitä on tehtävä ja bensanpaineet on hyvä tsekata.
Comment
-
-
Mikähän tuohon omaan romukasaan nyt tuli. Kuuluu kuin startti pyörisi, mutta siinä ei ole vetoja...eli moottori ei pyöri?
EDIT: Kokeilin starttailla äsken vähän pidempään, niin nyt se vaan naksuu, eikä pyöri enää. Ei pitäis kyllä olla akun vielä tyhjä, kun just pari päivää sitten latasin täyteen, eikä tuota nyt niin paljoa tullut vielä startattua =(
EDIT2: No oli se akku nyt ainakin tyhjä, 11.21V En tiiä sitte että olikohan tuo muka alkuperäinenki syy käynnistymättömyyteen Jokin hurina kuuluu kojelaudan tyköä, vaikka ei ole edes avaimet lukossa, mikähän tuo mahtais olla?Last edited by duunari76; 13-04-2016, 12:25.
Comment
-
-
Alan kallistumaan tuohon liimaventtiiliin, nimittäin edellinen ajo oli parikymmentä sekuntia, ja nyt vielä tuo hörähdys, eli että auto kävi sekunnin käynnissä. Tuotahan ohjeistetaan starttaamaan tarvittaessa vaikka useita minuutteja, niin eikö tuo lykkää bensaa kaikki paikat täyteen? Starttikaan ei varmasti kovin tykkää, joten hinaaminen lie parempi konsti.
Onko joku tutkinut, että mistä tuo liimaventtiili yleensä kertoo, eli että onko tulpat vaihtokunnossa, koneen puristuksissa tai venttiileissä jotain häikkää tms? Itsellä näytti ainakin olevan turhan paljo öljyä, kun tuossa pari päivää sitten tarkistin...varmaan puoli senttiä yli maksimin.
Comment
-
-
Sulla on varmaan ilmastointi? Siellä hurisee pieni puhallin joka imee ilmaa lämpöanturille. Kuuluukin hurista ja loppuu kyllä tietyn ajan kuluttua.
Tuo "liimaventtiili" on aika huono kuvaus kun ei siellä mikään liimaannu
Ei vaikuta öljyn määrä eikä moottorin kuntokaan.
Tuo "tulpaton mopo"-ilmiö onnistuu ainakin M42, M50 ja M52 moottoreilla. On vältettävissä niin että käynnistettyään kylmän moottorin antaa käydä edes muutaman minuutin.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Joo, automaaginen ilmastointi on. Ja nyt sitten vaan auto väkisellä käyntiin...vähä hirvittää vaan se,kun tuota bensaa tulvii pakoputki täyteen Voiko tuossa käydä pahemminki, kuin että katti palaa...enkä tarkoita naapurin kissaa Räjähtää koko pirssi atomeiksi, tai palaa nyt vähintään, eikä mulla ole edes palovakuutusta
Btw, aika hauska kun tuossa tuota liimaventtiiliä googlettelin, niin se aikoinaan yhdistettiin Teboilin Terra bensaan. Arvatkaapa missä tankkasin tuon autonLast edited by duunari76; 13-04-2016, 18:47.
Comment
-
Comment