Luettiin arvoja inpalla ku tyhjäkäynti katko välillä ja kulutus on aika kova. 
Vanokselta tuli vika koodia 212 vanos mekaanisesti jumissa sekä 21 vanoksen solenoidi nämä viat on korjattu on testattu että toimii myös Imm on putsattu sekä testattu että toimii. vika koodit kuitattu ja eikä tulleet enää takasin. Tyhjä käyntin katkominen hävis mutta edelleen nämä samat arvot on koholla kuin ensimmäisellä kerralla eli
ingition timing 14.82 raja arvo 10
Engine load 91.88 raja arvo 7
Air use of the idle control valve 11.75 raja arvo 10.00
Spark timing monitoring käy välillä 12.00 raja arvo 10.00
Arvot lämpimällä koneella!
Mistä pitäs lähtee vikaa etsimään!?
					Vanokselta tuli vika koodia 212 vanos mekaanisesti jumissa sekä 21 vanoksen solenoidi nämä viat on korjattu on testattu että toimii myös Imm on putsattu sekä testattu että toimii. vika koodit kuitattu ja eikä tulleet enää takasin. Tyhjä käyntin katkominen hävis mutta edelleen nämä samat arvot on koholla kuin ensimmäisellä kerralla eli
ingition timing 14.82 raja arvo 10
Engine load 91.88 raja arvo 7
Air use of the idle control valve 11.75 raja arvo 10.00
Spark timing monitoring käy välillä 12.00 raja arvo 10.00
Arvot lämpimällä koneella!
Mistä pitäs lähtee vikaa etsimään!?
 
							
						 kaikki mahdollinen tuli samalla testattua että toimii/putsattua pesurissa. kaikki letkut,tulpat suodattimet, tiivisteet ja laturi vaihdettu. Ala väännöt on nyt todella hyvät
 kaikki mahdollinen tuli samalla testattua että toimii/putsattua pesurissa. kaikki letkut,tulpat suodattimet, tiivisteet ja laturi vaihdettu. Ala väännöt on nyt todella hyvät ja muutenkin käy paljon paremmin mutta tyhjä käynnillä katkoo edelleen mikä tuli aavistuksen selvemmin esille.. imm johdon käytin tyhjäkäynnillä irti eikä mitään tapahtunu paukuttaa edelleen mut takasin laitettaessa pienoinen notkahdus kierroksissa, näin ilmeisesti pitää tehdä? inpaa pitää käyttää vielä kiinni varmaan alkaa vaihto ehdot olemaan tulpanhatuissa tai imm
 ja muutenkin käy paljon paremmin mutta tyhjä käynnillä katkoo edelleen mikä tuli aavistuksen selvemmin esille.. imm johdon käytin tyhjäkäynnillä irti eikä mitään tapahtunu paukuttaa edelleen mut takasin laitettaessa pienoinen notkahdus kierroksissa, näin ilmeisesti pitää tehdä? inpaa pitää käyttää vielä kiinni varmaan alkaa vaihto ehdot olemaan tulpanhatuissa tai imm 
							
						
Comment