Nii e36 m50b25 nonvanos koneella ja tyhjäkäynti heittelee  kun kone lämpenee. Kun kone lämpenee nii tyhjäkäynti seilaa hetken 500-1000 rpm välillä sit käy noin 10sekuntia normaalisti ja taas hetken seilaa ja taas käy 10sec normaalisti. Koneeseen vauhdettu: tulpat, puolat kun pari oli pimeenä, suuttimet, suutintukki koska yksi suutin oli rikki ja lambda. Kaikki letkut katottu on ehjät, imuvuotoja eiole. Missä voisi enään olla vikaa?? Kiitos jo etukäteen ja mielellää asiallisia vastauksia.
							
						
					E36 m50 tyhjäkäynti heittelee
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kun on seisonut noin pitkään niin eipäilisin, että siellä on imuvuotoja jossain. Miten imuvuodot on testattu?e39 540iA E85
 
 Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
 Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
 Retrofit ym. koodaukset (BMW)
 Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
 INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
 Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Imuvuotoja voi tulla useasta paikasta, vaikka imusarjan tiivisteistä tms. Neljässä vuodessa tiivisteet ehtii kovettua, joten eivät välttämättä enää tiivistäkkään kunnolla. Savulla noita imuvuotoja voi hyvin etsiä. Toki myös suihkuttelemalla jotain palavaa kuten brakekleeneriä. Isomman vuodon osuessa kohdalle kuulee moottorin käynnistä. Pienet ei välttämättä kovin kuuluvaa eroa saa aikaan, mutta live-datasta näkee fuel trim:ssa kun osuu imuvuodon kohdalle.Originally posted by JL1 View PostLetkut otettu irti ja vaihdettu rikkinäiset ja hapertuneet
 
 Toki se vika voi olla muuallakin, mutta nuo imuvuodot nyt on ylivoimaisesti se yleisin syy.e39 540iA E85
 
 Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
 Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
 Retrofit ym. koodaukset (BMW)
 Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
 INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
 Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Siinäpä kysymys, ei ollut imuvuotoja ja nuo osat vaihtelin mitä ylhääl luettelin. Auto alkoi vain toimimaan parin päivän ajelun jälkeen. Yksi autoasentaja sanoi että moottorinohjaus ei ole tottunut olemaan kiinni että ajele muutama päivä nii tottuu olemaan kiinni ja ajelin päivän kaks nii alko toimiman normaalisti.Originally posted by jr66 View PostNiin mikä se vika oli ?
 Comment


Comment