Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325 -93 sammuu ku saunalyhty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rekke
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 51

    E36 325 -93 sammuu ku saunalyhty

    Semmosia oireita ku tarttaa käyntiin nii hörähtää ja sammuu, mut jos painaa pikkusen kaasua tartatessa nii jää käyntiin ja sit kun varovasti löysää kaasun pois nii jää tyhjäkäynnille. Sit kun se käy tyhjäkäyntiä ja käyttää kaasua nii kierrosten puotessa nii se piru sammuu, jos ei paina pikkusen kaasua????!!!!???

    Pientä otsikon muokkausta -Leka-
    Last edited by Leka; 29-04-2005, 18:51.
  • rekke
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 51

    #2
    NII ja auto o 325 vm-93

    Comment

    • Sickness
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 1923
      • Helsinki

      #3
      Otsikko viittasi teekkarin wappuun, mutta kyseessä olikin ihan muut asiat
      E39 520iA -02

      Comment

      • jraiha
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 566
        • Kempele

        #4
        hmh. Tyhjänkäyntiä isommalle....?????
        e46

        Comment

        • rekke
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 51

          #5
          muutaman vuojen pelannu hyvin mut nyt ei tyhjäkäynti pelitä, nii vika siinä on, et ei kehtaa mennä vaa ruuvaleen käyntiä isommalle.

          Comment

          • tumppu86
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 900
            • E-pohjanmaa

            #6
            Tyhjäkäynnin säätöventtiili?

            Comment

            • rekke
              Bimmer Rookie
              • Sep 2004
              • 51

              #7
              voisko se legendaarinen lampda tehä tuon jos se menee kunnolla rikki????????????

              Comment

              • Jarkki-
                Bimmer Rookie
                • Jan 2004
                • 164

                #8
                Veikkaisin kampiakselin asentotunnistinta, jotta se olis menny rikki. Näkyy testerissä - vikamuistissa. tuon pystyy myös mittaamaan yleismittarilla.. pitikös sen antaa jotai 10k vastusta tms. arvoja kun on toimiva.. viisaammat kertokoon tarkemmin / paremmin.

                Itselläni sammahteli joskus valoihin ja ei meinannu aina käynnistyä.. ja viaksi paljastui juurikin tuo. Orig.anturi maksoi 78e ja vaihto oli kohtuu helppo - ½h homma.

                Noista kampiakselin ja nokka-akselin asentotunnistimista löytyy searchilla lisää juttua.. kannattaa chekata.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎