Mikäköhän mahtaa olla pielessä, kun 325 tukehtuu tyhjäkäynnillä. Ottaa maffin irti niin pysyy käynnissä mutta kierrokset hieman korkealla. Ajaessa eroa ei juurikaan huomaa, pikkiriikkisen jää vain tehot uupumaan kovassa kiihdytyksessä. Vikakoodeja ei anna. Ainiin autossa joku lastu.
Päästöt myös pielessä. Kaikenkaikkiaan päästöarvot:
Tyhjäkäynnillä:
CO% 0,02
CO2 13,00
HC ppm 90
O2 2,40
Päästöt kierroksilla
CO% 0,40
CO2 11,70
HC ppm 60
O2 3,70
Lambda 1,200
Kaverin samanmoisesta autosta toista maffia ja toista ecua kokeiltu. Ei vaikutusta.
Tulpat samanmoiset kaikkialla:
Sulakkeet katsottu yleismittarilla läpi
Olisko tyhjäkäynti moottori tukossa tai jotain?
Mitkä kaikki anturit lambdan lisäksi pois suljetaan kun MAFFi on irti.
Ja olisko mahdollista saada jostain ohjearvoja kaikille antureille?
Auttakaas miestä hädässä, rupeaa ymmärrys loppumaan tämän kanssa
Päästöt myös pielessä. Kaikenkaikkiaan päästöarvot:
Tyhjäkäynnillä:
CO% 0,02
CO2 13,00
HC ppm 90
O2 2,40
Päästöt kierroksilla
CO% 0,40
CO2 11,70
HC ppm 60
O2 3,70
Lambda 1,200
Kaverin samanmoisesta autosta toista maffia ja toista ecua kokeiltu. Ei vaikutusta.
Tulpat samanmoiset kaikkialla:
Sulakkeet katsottu yleismittarilla läpi
Olisko tyhjäkäynti moottori tukossa tai jotain?
Mitkä kaikki anturit lambdan lisäksi pois suljetaan kun MAFFi on irti.
Ja olisko mahdollista saada jostain ohjearvoja kaikille antureille?
Auttakaas miestä hädässä, rupeaa ymmärrys loppumaan tämän kanssa
Comment