Announcement

Collapse
No announcement yet.

ABS antureista (vielä) E36

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Matti_83
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 491
    • Korpilahti

    #16
    Abs valo sammuu ilman nollausta jos anturit on ehjät. Vaihdon jälkeen auto liikenteeseen niin valon pitäisi sammua itsestään
    BMW E38 730 manuaali
    ex E30 318i -91 cabrio

    Comment

    • Harryboy
      Newbiemmer
      • Sep 2013
      • 17
      • Finland

      #17
      Itse vaihdoin anturia oikealle eteen pari kuukautta sitten, valo sammuu ilman nollauksia. (Airbag-valo tarvii aina nollauksen). Tosin oon kuullut, että jossain tapauksissa tarvii pienen ajolenkin ja auton uudelleen käynnistyksen, että abs-valo sammuu korjauksen jälkeen. Mulla vanha anturi oli metallikuorinen, uudessa muovia, muuten samanlainen. Sittenhän on vielä pyörien anturien lisäksi jarrupolkimen anturi. Vikakoodit lukuun, selvii helpommalla.

      Comment

      • n0fear
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 289
        • Rollo

        #18
        Jarrutehostajan anturi kannattaa aukaista ja tarkistaa juotokset...

        Comment

        • Laikkanen
          BTCF Member
          • Mar 2014
          • 38
          • Oulainen

          #19
          Täytyypä käyä luetuttaa vielä ne vikakoodit. Jos edelleen herjaa samaa anturia nii sitte vissiin kannattaa tilata toisenlainen? Tämä nykynen tuli motonetistä ja oli juurikin tuommonen muovikuorinen ja entinen oli peltikuorinen
          -e61 530 DÖÖ (käyttis)

          e36 328i (jäärata)

          Comment

          • BiltemaMotorWork
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2013
            • 460
            • Joensuu

            #20
            kerta on motonetistä, niin onko myös tarvike? En ole varma mutta eihän ne aina muutkaan tarvike anturit toimi niin jospa tähänkin vaaditaan alkuperäinen sellainen .

            Comment

            • Harryboy
              Newbiemmer
              • Sep 2013
              • 17
              • Finland

              #21
              Se anturi, jonka vaihdoin, oli itse asiassa myös Motonetista. Olisiko ollut Delphin-merkkinen tai sinnepäin. Yritän kyllä vältellä tarvikeosia, mutta sattui olemaan sunnuntai, eikä muuta tarjolla. On kuitenki toiminut. Jälkeenpäin muistelin, että liittimessäkin oli uudessa anturissa kolmaskin pinni, kun vanhassa oli kaksi. Meni kuitenkin liittimeen, kun vastaliittimessä oli ns.tyhjä hole. Mikä tuo kolmas pinni sitten lienee..? Liittyiskö luistonestoon, jos semmonen ois varusteena?

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎