Hei. Koitin tässä kaivella vanhojakin juttuja asiasta, mutta yhtään viisastuneena uskallan uudella topikilla kysellä lisää.
Autona E36 compact 1.9i -99 Mittarissa 168tmk.
Leimassa ei mitään muuta sanomista ollut kuin yli 2000rpm. päästömittaus.
Co-pitoisuus 2.11 (mitattu) 0.30 (sallittu)
Hc-pitoisuus 62 / 100
Co2-pitoisuus 13.70
Kertooko tuo selkeästi vuotavasta pakoputkesta (epäilen, mutta kaverilla oli näin) vai imuvuodosta.?
Luin noita ilmamassa mittari ja lambda juttuja myös mutta eipä oikein auttanut.
Olen myös huomannut kun auton käynistää kylmänä meinaa se ensi metreillä joskus sammua.. kierokset käy alhaalla ja noisevat, mutta eivät seilaa. Kaupunki nopeudessa ehkä jonkinmoista nytkähtelevää menoa havaittavissa.. kenties kuski vaiko joku muu. Kaveri jo opasti pullotolkulla sinolia tankkiin kaatamaan mutta auto menossa kuunlopussa öljyhuoltoon niin voisi samalla katsotuttaa siellä vikakoodit/vikaa ellei nyt tässä itse löydä.
Kiitoksia vastauksista.
Autona E36 compact 1.9i -99 Mittarissa 168tmk.
Leimassa ei mitään muuta sanomista ollut kuin yli 2000rpm. päästömittaus.
Co-pitoisuus 2.11 (mitattu) 0.30 (sallittu)
Hc-pitoisuus 62 / 100
Co2-pitoisuus 13.70
Kertooko tuo selkeästi vuotavasta pakoputkesta (epäilen, mutta kaverilla oli näin) vai imuvuodosta.?
Luin noita ilmamassa mittari ja lambda juttuja myös mutta eipä oikein auttanut.
Olen myös huomannut kun auton käynistää kylmänä meinaa se ensi metreillä joskus sammua.. kierokset käy alhaalla ja noisevat, mutta eivät seilaa. Kaupunki nopeudessa ehkä jonkinmoista nytkähtelevää menoa havaittavissa.. kenties kuski vaiko joku muu. Kaveri jo opasti pullotolkulla sinolia tankkiin kaatamaan mutta auto menossa kuunlopussa öljyhuoltoon niin voisi samalla katsotuttaa siellä vikakoodit/vikaa ellei nyt tässä itse löydä.
Kiitoksia vastauksista.
Comment