Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sopiiko e36 318 -perä saman vuosimallin 318i-malliin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1814
    • N/A

    #16
    Originally posted by KatariinaMattila View Post
    Oho selitin vähän epäselvästi, tuo tulee siis tuo automaattivaihteiston merkkivalo sillon ku oon käsijarru päällä pidemmän aikaa parkissa.
    Sori, tajusin itsekin vasta jälkikäteen että ymmärsin väärin. Sorry.
    Nyt:
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16371
      • Asikkala

      #17
      Originally posted by KatariinaMattila View Post
      Saan olla kyllä sit ylpee itestäni jos laakista löysin oikeen! ��

      Kysynpä tähän samaan syssyyn tämmöstä juttua mikä on aika yleinen vika kai ollu muutenkin samantyyppisissä bemareissa. Elikkä siis yleensä kosteella kelillä taikka just sen jälkee ku oon pessy auton, syttyy automaattivaihteiston vikavalo palamaan (hammasratas minkä keskellä huutomerkki). Joskus ei vaikuta ajoon mitenkään, mutta joskus rajottaa. Vika lähtee kun sammuttaa auton hetkeks. Tota ei tapahdu usein, mutta jännästi yleensä just sillon ku auto on jotenkin kastunu? Käytän myös aika paljon käsijarrua ja se merkkivalo tulee joskus myös silloin ku oon jonkun aikaa parkissa auto käynnissä käsijarru päällä?
      Ylpeys karisi juuri nyt kun kerroit että tämä onkin automaattilaatikolla...

      Tuon bmwfans:in mukaan kun tomaatin perävälitys on 4,44 (onko oikeasti ?) kuten aikaisemmin kerroin niin nyt tulossa olevassa perässä on 3,45 välitys (ellei sekin ole automaatista) jolla autostasi tulee entistä laiskempi, kuminauha venyy mutta mitään ei tapahdu. Jos uuden perän välitys on sama kuin vanhassa niin homma on ok.

      Eli autosi on 318iA.
      Last edited by jr66; 13-07-2016, 10:46. Reason: Mallimerkintä

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎