Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kattoluukun huolto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Karpov
    Newbiemmer
    • Sep 2016
    • 3
    • Joensuu

    Kattoluukun huolto

    Kattoluukku tuli irrotettua ´93 coupen verhoilun yhteydessä. Kannattaisiko samalla vaihtaa jotain niitä muoviliukuja tms. vai yrittää vaan olla koskematta mihinkään?

    Toiminnassa on normaalin takkuisuuden lisäksi sellainen häiriö, että luukku pysähtyy avattaessa noin 15 cm ennen aikojaan ja jatkaa uudella painalluksella loppuun asti. Vastaavasti suljettaessa luukku ei pysähdy, vaan siirtyy suoraan tuuletusasentoon. (Edit: korjaantui ajamalla moottori oikeaan kohtaan. Edellinen korjaaja oli vissiin kasannut väärin).
    Last edited by Karpov; 18-09-2016, 11:12.
  • Samu_93
    BTCF Member
    • Jun 2012
    • 155
    • Espoo

    #2
    Luukun kuuluukin pysähtyä 15cm ennen loppua. Ei vihellä ajossa kun jää siihen. Nappia painamalla saa loppuun asti. Mulla ainakin kaikki 3 kattoluukullista e36 tekee samaa. Älä turhaan ehjiä osia vaihda.
    e36 328 Cabriolet -95
    e36 318iS Coupe -92
    e36 325 Coupe -92

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16371
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by Samu_93 View Post
      Luukun kuuluukin pysähtyä 15cm ennen loppua. Ei vihellä ajossa kun jää siihen. Nappia painamalla saa loppuun asti. Mulla ainakin kaikki 3 kattoluukullista e36 tekee samaa. Älä turhaan ehjiä osia vaihda.
      Ei kuulu vaan menee kerralla taakse asti. Vääntö voi alkaa...

      Comment

      • Samu_93
        BTCF Member
        • Jun 2012
        • 155
        • Espoo

        #4
        Aijaha No toki jos varmaa tietoa niin en ala kiistämään. Mulla kaikki kolme kattoluukullista pysähtyy tasan samaan kohtaan automaattisesti. Oon aina kuvitellut että kuuluukin olla niin, koska ajossa huomaa huminassa eron jos avaa yhtään pidemmälle. Eli saakin pysähtyä tuohon yli 60km/h ajossa.
        e36 328 Cabriolet -95
        e36 318iS Coupe -92
        e36 325 Coupe -92

        Comment

        • Mikkeri
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2011
          • 805
          • Suomi

          #5
          Sama oli omassa 97 vuotisessa, pysähtyi jonkun verran ennenkuin meni aivan pohjaan.
          TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
          TDS osaa.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎