Vaikka nämä E36:t alkaa ollakin jo aika paalikunnossa suurelta osin, lienevät ne kuitenkin foorumin harrastetuin mallisarja ainakin toistaiseksi.
Valitettavan moni näistä vain on varustettu sylinterimäärältään vajavaisella moottorilla, ja nelisylinterisen päivittämisen kuusisylinteriseksi lienee käynyt yhden jos toisen mielessä.
Tarkoitus olisi koota tähän faktoja kaikkien osa-alueiden osalta, Sähköt, alusta, voimansiirto, muut komponentit ja muu sovitus sekä asennusohjeet.
Päivittelen aloituspostausta sitä mukaa kun käyttökelpoista tietoa tähän saadaan. Linkkejä vastaaviin oppaisiin tjsp. maailmalta voi myös antaa, mutta mieluiten kyseisten dokumenttien/foorumijuttujen keskeinen sisältö suomennettuna ja selkokielisesti. Tämä siksi että varsinkin amerikanmaan konversiot käsittelevät usein myös OBD1 ja OBD2 versioiden eroja ja muutosta toisikseen.
Valitettavan moni näistä vain on varustettu sylinterimäärältään vajavaisella moottorilla, ja nelisylinterisen päivittämisen kuusisylinteriseksi lienee käynyt yhden jos toisen mielessä.
Tarkoitus olisi koota tähän faktoja kaikkien osa-alueiden osalta, Sähköt, alusta, voimansiirto, muut komponentit ja muu sovitus sekä asennusohjeet.
Päivittelen aloituspostausta sitä mukaa kun käyttökelpoista tietoa tähän saadaan. Linkkejä vastaaviin oppaisiin tjsp. maailmalta voi myös antaa, mutta mieluiten kyseisten dokumenttien/foorumijuttujen keskeinen sisältö suomennettuna ja selkokielisesti. Tämä siksi että varsinkin amerikanmaan konversiot käsittelevät usein myös OBD1 ja OBD2 versioiden eroja ja muutosta toisikseen.
Comment