Eli tuossahan toi ongelma onkin, mittarissa lämmöt tippuu vieläkin välillä nollille, ja välillä jää nollan ja keskikohan väliin. Joskus lämmöt ei nouse ollenkaan ajon aikana, välillä nousee normaalisti mut sit kun vähän aikaan käy paikallaan niin taas tipahtaa, ja välillä taas toimii monta reissua ilman mitään ongelma. Suuri katastrofihan tuo ei ole kun yli puolenvälin (normaalin) lämmöt ei kuitenkaan koskaan nouse. Termari on (muistaakseni) 88c asteinen ad:n tarviketermari.
Mittariviaksi en tätä usko, kun kuitenkin liittyy selkeesti siihen miten autoa "käyttää", toisaalta kaikki on kuitenkin mahdollista. Eurocruiseilla eräs "kohtalontoveri" kertoi päässeensä vastaavasta viasta eroon koko syylärin vaihdolla, mahtaiskohan tämä auttaa mun tapauksessa, ja mikä siellä syylärissä vois kusta, joku anturiko?
Niin ja tähän liittyen, mahtaako liittyä ongelmaan kun jostain päin konetilaa / mittaristoa kuuluu sellanen jännä vaimea "surina" (kuulostaa vähän niinkun "kss kss kss") kun vähän rajummin kiihdyttää silloin kun on kone vasta lämpiämässä. Ääni kuulostaa siltä kun joku läppä / venttiili / vastaava yrittäis avautua lukuisia kertoja putkeen... Olipa taas hienosti selitetty, mut ehkäpä joku tunnistaa oireen
Mittariviaksi en tätä usko, kun kuitenkin liittyy selkeesti siihen miten autoa "käyttää", toisaalta kaikki on kuitenkin mahdollista. Eurocruiseilla eräs "kohtalontoveri" kertoi päässeensä vastaavasta viasta eroon koko syylärin vaihdolla, mahtaiskohan tämä auttaa mun tapauksessa, ja mikä siellä syylärissä vois kusta, joku anturiko?
Niin ja tähän liittyen, mahtaako liittyä ongelmaan kun jostain päin konetilaa / mittaristoa kuuluu sellanen jännä vaimea "surina" (kuulostaa vähän niinkun "kss kss kss") kun vähän rajummin kiihdyttää silloin kun on kone vasta lämpiämässä. Ääni kuulostaa siltä kun joku läppä / venttiili / vastaava yrittäis avautua lukuisia kertoja putkeen... Olipa taas hienosti selitetty, mut ehkäpä joku tunnistaa oireen

Comment