Heippa kaikki!
On tuossa nyt tuollainen E36 316 nokkasorvi tallissa muutaman vuoden mädäntynyt. Nyt näin talven lähetessä alkoi kiinnostaa auton korjaaminen talvikäyttöön. Kysynkin siis teiltä paljon paremmin tietäviltä että mitä pitää ottaa huomioon kun vaihtaa tekniikan 316-->318is?
Ilmeisesti seuraavat asiat pitää hankkia 318 koneen mukana:
-moottorinohjaus
-kytkin
-apulaitteet (tulevat muutenkin kaupassa mukana)
Onko 316:sen kytkin ja vaihteisto sopiva tuohon uuteen tekniikkaan ja mitä olisi hyvä ottaa huomioon kun tuota vaihtoa tekee?
Vanhan koneen korjaaminen siis maksaa niin paljon että enemmän vaivaa näkemällä saa lähes samalla rahalla 'paremman' tekniikan.
Kiitos ja anteeksi jo etukäteen
On tuossa nyt tuollainen E36 316 nokkasorvi tallissa muutaman vuoden mädäntynyt. Nyt näin talven lähetessä alkoi kiinnostaa auton korjaaminen talvikäyttöön. Kysynkin siis teiltä paljon paremmin tietäviltä että mitä pitää ottaa huomioon kun vaihtaa tekniikan 316-->318is?
Ilmeisesti seuraavat asiat pitää hankkia 318 koneen mukana:
-moottorinohjaus
-kytkin
-apulaitteet (tulevat muutenkin kaupassa mukana)
Onko 316:sen kytkin ja vaihteisto sopiva tuohon uuteen tekniikkaan ja mitä olisi hyvä ottaa huomioon kun tuota vaihtoa tekee?
Vanhan koneen korjaaminen siis maksaa niin paljon että enemmän vaivaa näkemällä saa lähes samalla rahalla 'paremman' tekniikan.
Kiitos ja anteeksi jo etukäteen
Comment