Elikkä ko. kikottimen paisuntasäiliön alaosasta näyttäisi vuotavan jäähdytys nestettä ulos. Ei vuoda kylmänä eikä koneen ollessa kunnolla lämmin. Muutaman minuutin kun kone käynyt niin alkaa vuotamaan, ja tulee enemmän kun tippa kerralla. Mutta tosiaan kone kun lämmennyt niin ei vuoda. Tilattu paisarin uudet tiivisteet, mutta onko kokeemmalla kaartilla hajua heittää lonkalta vastaavasta tapauksesta.
E36 M52-B28 paisuntasäiliö vuotaa.
Collapse
X
-
Aikoinaan kun mulla oli tuollainen peli niin muista syistä vaihdettu Nissens vuosi alusta alkaen tuosta kohtaa varsinkin pakkasella mutta tokeni kun vaihdoin siihen OEM tiivisteen. Se oli paksumpi ja notkeampi.Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
No juu eihän siitä mitään tullut. Ilmeisesti ongelma ollut jo aikaisemmin esillä, tilattu tiiviste oli jonkin verran ohuempi kun nyt paisarissa oleva. Ja siellä oli alapäässä jo kaksi tiivistettä, ja aivan prkl tiukassa koko paisari. Alkuperäisellä tiivisteellä meni takaisin nätisti.Mutta niikun olettaa saattoi ei se paljon pitänyt. Mikäs nyt lääkkeeksi vai vielä paksumpaa tiivistettä ja kumivasaralla paikoilleen ja toivoo että pitää eikä tarvi enää ottaa irti.
Comment
-
Voisikohan tuo vuoto johtua esimerkiksi termostaatista tai jopa paskana olevasta kannen tiivisteestä? Kun tosiaan auto valuttaa nesteitä muutaman minuutin ajan tietyssä koneen lämpötilassa/ajassa. Auto käy useamman minuutin ennenkuin alkaa tiputtamaan ja vuoto loppuu, kun kone on lämmennyt kunnolla. Niin voisiko johtua paineen noususta tai jotain sen suuntaista.
Comment
-
Originally posted by Rauuno View PostVoisikohan tuo vuoto johtua esimerkiksi termostaatista tai jopa paskana olevasta kannen tiivisteestä? Kun tosiaan auto valuttaa nesteitä muutaman minuutin ajan tietyssä koneen lämpötilassa/ajassa. Auto käy useamman minuutin ennenkuin alkaa tiputtamaan ja vuoto loppuu, kun kone on lämmennyt kunnolla. Niin voisiko johtua paineen noususta tai jotain sen suuntaista.
Kansipahvi :think Ei.
Vaihda se syyläri.
Comment
-
Jäähdyttimen vaihdolle iso peukku. Itsellä oli jäähdyttimessä halkeama vaikka paisari ja tiiviste olikin ok.
Vaikka KL-varaosat tai mikse se motonetkin olisi ok jos on vain jotain kelvollista merkkiä. Ei sielläkään tehdä niitä varaston takahuoneessa.
Comment
-
Ebaystä vaikka behr, niin on samalta valmistajalta mitä orggis. Niitä olen käyttänyt ilman ongelmia jo vuosia. X-merkkiset tarvikeosat saattaa olla niinkin hienoja ettei edes korkki pidä painetta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
No voi sun prkl, näyttäisi että pieni vuoto olisi uudellakin setillä paisuntasäiliön juuresta. Mikä siellä voi olla, pääseekö paine nousemaan niin korkealle jostain syystä että se antaa sitten myöten sieltä heikoimmasta kohdasta vai mistä tämä voi johtua.
Comment
-
Minkä merkkinen syyläri? Näissä kaikenmaailman halvoissa tarvikkeissa on sen verran heittoa mittatarkkuudessa, että saattaa jo uutena vuotaa, ja huonoimmat tapaukset ei edes mene paikalleen, kun kiinnityspisteiden sijoitus
ja yleinen mitoitus heittää niin pahasti.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
No eihän mulla ole sitä laatikkoa enää. A-kirjaimella taisi alkaa teksti laatikon kupeessa ja hyvin samannäköinen oli mikä siellä oli. Kaikki nippelit ja kiinnikkeet oli kohdillaan, ei tarvinnut soveltaa.
Ps. Halpa se oli vähän toista sataa euroa makso.Last edited by Rauuno; 13-10-2017, 16:40.
Comment
Comment