Elikkäs tehäänpä uus tälläne ku vanhaan ei tullu mitään..
Potilas bmw e36 325 M50B25 ei vanos...
Sellasta ongelmaa ett ajettiin auto parkkiin, sammutettiin ja sen jälkee ei lähteny enään käyntiin.. toimi aivan moitteettomasti ennenku sammutettiin auto.. nyt sellasta ongelmaa että röpöttää, ei vastaa kaasuun kunnolla, paukkuu imusarjaan ja kierrokset rytkyttää tyhjäkäynnilla iha kunnolla ja lämpimänä käy paremmin ku kylmänä mut lämpimänä kone pätkii...nyt vaihettu kampiakselin tunnistin (alkuperäne) nokka-akselin tunnistin (ei alkuperänen), imm toimii, tyhjäkäyntiventtiili toimii, ei pitäis olla imuvuotoja, puolat ja tulpat ok. Eculle ollaan kans vaihettu tunnistin. Autossa oli puol tankkia bensaa ja nyt ollaa vaa pari kertaa käytetty ja nyttejo punasella?! Ja sit sellasta että nokka-akselin ku ottaa liittimestä irti nii käy samalla lailla , oli liitin paikallaa tai ei ja kampiakselin liittimen ku ottaa irti nii ei lähe käymää millään... Mikä tos nokka-akselissa sit on kerta käy samallalailla vaikka liitin on paikallaa tai ei?
Potilas bmw e36 325 M50B25 ei vanos...
Sellasta ongelmaa ett ajettiin auto parkkiin, sammutettiin ja sen jälkee ei lähteny enään käyntiin.. toimi aivan moitteettomasti ennenku sammutettiin auto.. nyt sellasta ongelmaa että röpöttää, ei vastaa kaasuun kunnolla, paukkuu imusarjaan ja kierrokset rytkyttää tyhjäkäynnilla iha kunnolla ja lämpimänä käy paremmin ku kylmänä mut lämpimänä kone pätkii...nyt vaihettu kampiakselin tunnistin (alkuperäne) nokka-akselin tunnistin (ei alkuperänen), imm toimii, tyhjäkäyntiventtiili toimii, ei pitäis olla imuvuotoja, puolat ja tulpat ok. Eculle ollaan kans vaihettu tunnistin. Autossa oli puol tankkia bensaa ja nyt ollaa vaa pari kertaa käytetty ja nyttejo punasella?! Ja sit sellasta että nokka-akselin ku ottaa liittimestä irti nii käy samalla lailla , oli liitin paikallaa tai ei ja kampiakselin liittimen ku ottaa irti nii ei lähe käymää millään... Mikä tos nokka-akselissa sit on kerta käy samallalailla vaikka liitin on paikallaa tai ei?
Comment