-----
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325
Collapse
X
-
Originally posted by ZakkWyldeTilasin tollaset fk-automotiven angel eyes umpiot, ni millanen homma ne on ite vaihtaa? Osaisko joku kertoa kädestä pitäen et miten se tapahtuu ku ei googlella löytyny mitää tietoo siitä? Miten esim. vanhat lähtee irti jne..
onko tosta mitään apua..
Last edited by Fragu; 21-06-2005, 09:53.
-
-
Originally posted by ZakkWyldeNo olihan siitä jotakin, ei näyttäny nii pahalta mitä kuvittelin Mut onnistuiskohan toi asennus iha poikien kaa vai onko vietävä johonki liikkeeseen? Mielellään ite laittas..
Comment
-
-
Originally posted by ZakkWyldeNo ei iha kuitenkaan keskellä kämmentä oo Mut jos silti löytys vielä lisää jotai helpotusta/ohjetta??
siis otat vaikka talttapäisen ruuvarin käteen ja irroitat sen vilkun ensin, lähtee irti siitä klipsusta mikä sitä lukitsee paikalla. sitten irroitat vilkun johdoista. Tämän jälkeen taitaa olla ihan vaan jotain 4 ristipäistä ruuvia jotka avaat, ja tämän jälkeen ajovalo lähtee kokonaisuudessaan irti. nii ja irroita ne johdot ajovaloista. liitä tän jälkeen ajovalojen johdot angeleihis ja kampeet osat päinvastaisessa järjestyksessä kiinni ku ne irroitit, eli suht helppoa pitäs olla.
Comment
-
-
Toisen puolen angel eyesit ei toimi! Mikähän siinä on? Mukana tuli semmonen kaavio, että tuodaan virta akulta, mukana tulevilla johdoilla valoihin. Molemmissa valoissa on punainen ja sininen liitin, joihin sen johdon harmaa ja punanen pää liitetään. Mutta näitä päitä ei ole yhteensä kuin 3. (2harmaata ja 1punanen) toisille valoille ei jää kuin pelkkä harmaa johto ja sille puolelle mille sen liittää niin angelit ei toimi. Mikähän juju tässä on?
Kummallakin puolella rinkulat siis toimii, jos liittää 2 johtoa niihin, mutta kun toiselle jää vain se yksi harmaa niin se puoli jää aina rammaksi, eli rinkuloissa ei ole vikaa. Pitäisköhän tökkästä se yksinäinen harmaa johto punaseen liittimeeseen, vaikka kaavion mukaan se kuuluu siniseen.
Comment
-
-
Originally posted by JukeToisen puolen angel eyesit ei toimi! Mikähän siinä on? Mukana tuli semmonen kaavio, että tuodaan virta akulta, mukana tulevilla johdoilla valoihin. Molemmissa valoissa on punainen ja sininen liitin, joihin sen johdon harmaa ja punanen pää liitetään. Mutta näitä päitä ei ole yhteensä kuin 3. (2harmaata ja 1punanen) toisille valoille ei jää kuin pelkkä harmaa johto ja sille puolelle mille sen liittää niin angelit ei toimi. Mikähän juju tässä on?
Kummallakin puolella rinkulat siis toimii, jos liittää 2 johtoa niihin, mutta kun toiselle jää vain se yksi harmaa niin se puoli jää aina rammaksi, eli rinkuloissa ei ole vikaa. Pitäisköhän tökkästä se yksinäinen harmaa johto punaseen liittimeeseen, vaikka kaavion mukaan se kuuluu siniseen.
Comment
-
-
Nyt kun mulla on kans nuiden FK:n angel eyes -valojen asennus huomenna niin haluaisin vähn varmistusta ja apua, koska olen ihan v***n aasi näissä autosähköhommissa.
Se kaavio on TÄSSÄ.
En ymmärrä nuita punaisella ympyröityjä kohtia. Tuo "to the relay" homma: Mun mielestä se mötikkä paketissa olleessa JOHOTONIPUSSA näyttää RELEELTÄ, miksi siinä lukee "to the relay"?. Pitääkö mun jotenki kytkeä se johonki ajovalojen releeseen vai mitä ihmettä? Ja tuo toisen valon luona oleva tyhjä johdonpää. Ilmeisesti siinä oli se ongelmakohta Jukellakin. Miten mun pitää siis kytkeä sinne virta, jos tuossa nipussa ei ole sille johtoa. Vedän oman johdonko?
Erittäin nöyränä ja kiitollisna odotan neuvojanne.
T: AutosähköaasiE61 525d LCI
Comment
-
Comment