missä vika kun tärisee vieläkin vaikka olen tasapainottanut eturenkaat uudelleen? pienemmissä nopeuksissa tärinän huomaa helpommin kun kovemmassa vauhdissa. voiko se johtua vanteista jos ne on vähän kierot? tai voiko se johtua takarenkaista? tai mistä muusta???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 ratti tärisee
Collapse
X
-
Originally posted by pekupmissä vika kun tärisee vieläkin vaikka olen tasapainottanut eturenkaat uudelleen? pienemmissä nopeuksissa tärinän huomaa helpommin kun kovemmassa vauhdissa. voiko se johtua vanteista jos ne on vähän kierot? tai voiko se johtua takarenkaista? tai mistä muusta???
Paljonko meni painoja vanteisiin? kuinka vanhat vanteet?
Comment
-
-
Vanteen soviterenkaat, alapallot, puslat, raidetangot... Sun pitää hei kyllä ihan ite päättää mikä se noista mahdollisesti on?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by pekupmissä vika kun tärisee vieläkin vaikka olen tasapainottanut eturenkaat uudelleen? pienemmissä nopeuksissa tärinän huomaa helpommin kun kovemmassa vauhdissa. voiko se johtua vanteista jos ne on vähän kierot? tai voiko se johtua takarenkaista? tai mistä muusta???
Minulle kävi sitten niin että kun vaihdoin alatukivarren tainmaiset puslat niin ratin tärinä lisäänty huomattavasti. Noh, kävin sitten tasapainottamassa renkaat ja joka renkaaseen meni 15g. Nyt tärinä on suurinpiirtein tuplaantunut! En ymmärrä! missä vika? tosin hammastangossa on lievästi väljää mutta ei kai se..... Lähinnä tää ongelma tuli heti tuo puslien vaihdon jälkeen. Ärsyttää ja jopa hieman vituttaa!!! Auttakeeeeeee!!!
Comment
-
-
Originally posted by Line6Minulle kävi sitten niin että kun vaihdoin alatukivarren tainmaiset puslat niin ratin tärinä lisäänty huomattavasti. Noh, kävin sitten tasapainottamassa renkaat ja joka renkaaseen meni 15g. Nyt tärinä on suurinpiirtein tuplaantunut! En ymmärrä! missä vika? tosin hammastangossa on lievästi väljää mutta ei kai se..... Lähinnä tää ongelma tuli heti tuo puslien vaihdon jälkeen. Ärsyttää ja jopa hieman vituttaa!!! Auttakeeeeeee!!!
jarruleyyn? ei tarvi olla kummonen kakkakikkare siellä välissä kun renkaan reunassa heitto on _paljon_ !
Comment
-
-
Originally posted by Jubujarrulevyn ja pyörännavan välissä ruostekönää. koskettiinko remontissa
jarruleyyn? ei tarvi olla kummonen kakkakikkare siellä välissä kun renkaan reunassa heitto on _paljon_ !
Comment
-
-
Comment
-
-
Itellä E36 täristää rattia jo ~60km/h vauhissa ja kovempaa ajaes tuntuu et koko auto vapisee. Vaihettu tukivarret ja niiden puslat, jouset, iskarit ja niiden yläpäät, raidetangot sisemmät ja ulommat ja renkaanlaakerit. Kokeiltu eri renkailla/vanteilla ja oireet aina samat. Alkaa ideat jo loppuu pikkuhiljaaE36 M3 & E39 530d
Comment
-
-
Originally posted by Joutti View PostItellä E36 täristää rattia jo ~60km/h vauhissa ja kovempaa ajaes tuntuu et koko auto vapisee. Vaihettu tukivarret ja niiden puslat, jouset, iskarit ja niiden yläpäät, raidetangot sisemmät ja ulommat ja renkaanlaakerit. Kokeiltu eri renkailla/vanteilla ja oireet aina samat. Alkaa ideat jo loppuu pikkuhiljaa
Comment
-
Comment