Eli voiko risteyttää niin että on 2.5 alakerta , 2.0 yläkerta ja 2.5 nokat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m50b20 vanos ja m50b25 vanos
Collapse
X
-
Originally posted by Antonfrans View PostEli voiko risteyttää niin että on 2.5 alakerta , 2.0 yläkerta ja 2.5 nokat?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Tupla
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Itse ajattelin tehdä juurikin noin! M52B20 vanos kansi portattuna M50B25tu koneeseen. Venttiilit on kyllä pienemmät Imu 30mm (33) ja pako 27mm (30). Virtauspinta-alaa on vielä rutkasti näihin tehoihin mitä näistä vaparina otetaan. Yleisestikin ottaen nykyiissä moniventtiilitekniikka kasissa kanavia joudutaan pienentämään ja muotoilemaan. Tuppaavat olemaan jopa liian isoja ja virtaavia. Pienempi kanavan poikkipinta-ala lisää virtausnopeutta! Saapahan samalla helpommin puristuksiakin nostettua.Erehtymisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Comment
-
-
Originally posted by Paperman77 View PostItse ajattelin tehdä juurikin noin! M52B20 vanos kansi portattuna M50B25tu koneeseen. Venttiilit on kyllä pienemmät Imu 30mm (33) ja pako 27mm (30). Virtauspinta-alaa on vielä rutkasti näihin tehoihin mitä näistä vaparina otetaan. Yleisestikin ottaen nykyiissä moniventtiilitekniikka kasissa kanavia joudutaan pienentämään ja muotoilemaan. Tuppaavat olemaan jopa liian isoja ja virtaavia. Pienempi kanavan poikkipinta-ala lisää virtausnopeutta! Saapahan samalla helpommin puristuksiakin nostettua.
Jos venttiilien koko alkaa oikein kovasti ahdistamaan, niin kai niissä istukoissa nyt sentään parin millin suurennokselle on varaa? Pienentää 33mm venttiiliä sopivaksi. Siinä meillä on pieni kanava isolle(?) venttiilille.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View Post
Jos venttiilien koko alkaa oikein kovasti ahdistamaan, niin kai niissä istukoissa nyt sentään parin millin suurennokselle on varaa? Pienentää 33mm venttiiliä sopivaksi. Siinä meillä on pieni kanava isolle(?) venttiilille.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Aika hyvä nyrkkisääntöhän on istukan halkaisia venttiilin alla on noin 0.85-0.87% venttiilin halkaisiasta. 30mm imuvenalla se tarkoittaa 25,5-26mm ja tuossa B20 kannessa se on työntömitalla se 25,5mm. Pirralla saa sen puoli milliä isommaksi jos haluaa! 25.5mm on 510mm2 ja se kertaa 2 on 1020mm2. Tällöin virtausnopeus venttiilillä on laskennallisesti likimain 70 m/s. Eli aika lähellä ollaan, että riittää kyllä isommillekin tehoille mitä haetaan. Imukanavan tiivisteen pää on jotakuinkin 970mm2. Kanavan pienin poikkipinta-ala tulisi olla noin 800mm2 jolloin virtausnopeus kanavassa on 87 m/s. Eli pienentää täytyy jopa 2.5 litraiselle alakerralle. Kanavahan saisi olla malliltaan venturimainen! Pakopuolelle saisi olla aavistuksen isompi vena, mutta saa senkin toimimaan tuolla 27mm:kin! Voihan sitä köyhäilyksikin sanoa, kun näitä puoli-ilmaiseksi saa. Itse porttaan, mutta koneistukset hoitaa muut. Saa siihen rahaa palamaan tuohonkin, haluan vain kokeilla mitenkä tuolla kombinaatiolla onnistuu. Omaan makuun tuo laskennallisesti riittää. Sittenhän sen näkee!Erehtymisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Comment
-
Comment