elikkäs. toissailtana autossa ei sähkoövikoja. eilen (keskiviikkoaamuna) sitten vein auton 200 000 normaaliin pieneen huoltoon. Pyysin sitte äijiä kattoon vikamuistin. Noh, hain sitten auton takas. Äijät sano, et myös oikea parkkipolttimo ja yks sulake olivat palaneet. No mie sitte menin kotia ja ajelin tyytyväisenä.
(Parkkipolttimo ja sulake ei siis ollu tiistai-iltana vielä palanu.)
Tosiaan sitten illalla kun alko hämärtyyn, huomasin, et perkele, mittariston valot ei pala. Tarkistin myös parkin: ei pala. No ei muuta ku pelti auki ja sulakerasian kotelo käteen. sulake nro 37, joka polttaa oikeaa parkkia, mittariston valoja, keskikonsolin valoja ja oikeaa takavaloa ja konehuoneen valoa AINAKIN, on palanut. Noh, uutta 10amppeerista sisään, ja NÄPS, lyö sormille.
En ymmärrä, että mistä se voi tollasta oikosulkua alkaa ottaan ihan tolleen vaan yhksäkkiä huollon jälkeen.
auto on siis e36 coupekki ja vuosimallihan on 92
(Parkkipolttimo ja sulake ei siis ollu tiistai-iltana vielä palanu.)
Tosiaan sitten illalla kun alko hämärtyyn, huomasin, et perkele, mittariston valot ei pala. Tarkistin myös parkin: ei pala. No ei muuta ku pelti auki ja sulakerasian kotelo käteen. sulake nro 37, joka polttaa oikeaa parkkia, mittariston valoja, keskikonsolin valoja ja oikeaa takavaloa ja konehuoneen valoa AINAKIN, on palanut. Noh, uutta 10amppeerista sisään, ja NÄPS, lyö sormille.
En ymmärrä, että mistä se voi tollasta oikosulkua alkaa ottaan ihan tolleen vaan yhksäkkiä huollon jälkeen.
auto on siis e36 coupekki ja vuosimallihan on 92
Comment