Eli kiinnostais et millasia "patentteja" ootte viritelleet. Pistäkää vastauksia vaikka kuvien kera.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kartiosuodatin E36 325:seen?
Collapse
X
-
Kartiosuodatin E36 325:seen?
Miten olette laittaneet suodattimen paikoileeen, kun vakio ilmanputsarikoteloon tulee ne kaksi letkua kiini, miten nämä letkut pitäisi laittaa jos tuon kartiosudattimen asennan? Miten itse olette laittaneet...X6 35d
E30 316i M52b28 projekti
Entiset:
530da E61 M-Sport
E39 Touring M-sport
E34 525ix
E30 2.5 24v
525 24v E34
530da E39 M-sport
320d E46 Touring
320d E46 Touring
325 E36
320 E30
-
-
vastaus
NE kaksi letkua menee sellaiseen vahaventtiiliin.. ota se vahaventiili irti "yhellä pultilla kiinni" ja anna niitten letkujen olla siinä kiinni.. anna "venttiilin roikkua konehuonees letkuineen" irti suodatin kotelosta. niis letkuis kulkee vaan jäähdytin nestettä kaasuläpän ympärille lämpötilasta riippuen..
sit tää suodatin kysymys on sellanen et siihen ei sitte varmaan oikeeta vastausta ookkaa..
muutamia pointteja:
-tila jossa ns. vv suodatin on olis hyvä olla eristettynä seinämällä jotta kone huoneen lämmin ilma ei sekaantuisi imu ilmaan.. muutaman asteen lämpötila ero imuilmas vaikuttaa yllättävästi..
-varmista moottorin "tuoreen ilman saanti" esim isoilla haitariputkilla maskista
-kun autossa on ilmamassa mittari niin kun käytetään öljyttäviä suodattimia niin laitetaan kohtuudella sitä öljy /polymerointi ainetta jotta ilmamassamittarin lanka menis piloille.. täs yleensä pilataan monta asiaa ja viisastellaan sit baaris.
josko tosta aukeis jotain..
kato vie searchia.. siä tästä yksin kertaisesta asiasta on tapeltu liiankin kansLast edited by madeiraschwarz; 12-07-2005, 16:21.
Comment
-
-
Originally posted by madeiraschwarzNE kaksi letkua menee sellaiseen vahaventtiiliin.. ota se vahaventiili irti "yhellä pultilla kiinni" ja anna niitten letkujen olla siinä kiinni.. anna "venttiilin roikkua konehuonees letkuineen" irti suodatin kotelosta. niis letkuis kulkee vaan jäähdytin nestettä kaasuläpän ympärille lämpötilasta riippuen..
sit tää suodatin kysymys on sellanen et siihen ei sitte varmaan oikeeta vastausta ookkaa..
muutamia pointteja:
-tila jossa ns. vv suodatin on olis hyvä olla eristettynä seinämällä jotta kone huoneen lämmin ilma ei sekaantuisi imu ilmaan.. muutaman asteen lämpötila ero imuilmas vaikuttaa yllättävästi..
-varmista moottorin "tuoreen ilman saanti" esim isoilla haitariputkilla maskista
-kun autossa on ilmamassa mittari niin kun käytetään öljyttäviä suodattimia niin laitetaan kohtuudella sitä öljy /polymerointi ainetta jotta ilmamassamittarin lanka menis piloille.. täs yleensä pilataan monta asiaa ja viisastellaan sit baaris.
josko tosta aukeis jotain..
kato vie searchia.. siä tästä yksin kertaisesta asiasta on tapeltu liiankin kans
Comment
-
-
OK, eli siitä ei ole suurta haitta jos jättää ne letkut irralleen...
Pitääpä alkaa kattelee millaisen suodattimen laitan.X6 35d
E30 316i M52b28 projekti
Entiset:
530da E61 M-Sport
E39 Touring M-sport
E34 525ix
E30 2.5 24v
525 24v E34
530da E39 M-sport
320d E46 Touring
320d E46 Touring
325 E36
320 E30
Comment
-
-
Originally posted by toofastforyouOT, 10 asteen pudotus imuilman lämpötilassa antaa keskimäärin yhden hevosvoiman lisää..
Muistaakseni nyrkkisääntönä pidetään, että teho nousee jokaista imuilman 10 asteen pudotusta kohti 3 %....
Comment
-
Comment