Ratti tärisee 100-120km/h vauhdissa joskus enemmän, joskus vähemmän. Lisäksi auto on herkkä sivutuulelle, tänään kun ajelin juuri tuota tärinävauhtia, ja tuuli suoraan sivusta kovaa, oli meno aika huteraa.. Olen kokeillut eteen toisia renkaita, joten ei niistä ainakaan pitäisi olla kiinni.
Vesipumpun vaihdon yhteydessä pyysin huoltomiestä katsomaan löytyykö väljää etupäästä, alapalloista jne. mutta ei kuulemma löytynyt. Tai sanoi että jotain väljyyttä oli hammastangossa.. Katsastuksessakaan (kesäkuun alkupuolella) ei huomatettu mistään.
Nyt ajattelin että jos tärinä johtuisi etutukivarren takimmaisesta puslasta. Jos tärinä johtuisi siitä, niin pitäisikö se näkyä ihan katsomalla, vai voiko olla vikaa vaikka näyttää ehjältä? Katselin niitä äsken, niin kumiosat ainakin oli ihan ehjät molemmin puolin. Ei niitä ihan huvikseen viitsisi vaihdattaa kuitenkaan.
Eikai ratin tärinä voi takapään puslista tms. johtua? Vai voiko?
Ideoita?
Vesipumpun vaihdon yhteydessä pyysin huoltomiestä katsomaan löytyykö väljää etupäästä, alapalloista jne. mutta ei kuulemma löytynyt. Tai sanoi että jotain väljyyttä oli hammastangossa.. Katsastuksessakaan (kesäkuun alkupuolella) ei huomatettu mistään.
Nyt ajattelin että jos tärinä johtuisi etutukivarren takimmaisesta puslasta. Jos tärinä johtuisi siitä, niin pitäisikö se näkyä ihan katsomalla, vai voiko olla vikaa vaikka näyttää ehjältä? Katselin niitä äsken, niin kumiosat ainakin oli ihan ehjät molemmin puolin. Ei niitä ihan huvikseen viitsisi vaihdattaa kuitenkaan.
Eikai ratin tärinä voi takapään puslista tms. johtua? Vai voiko?
Ideoita?
Comment