Eli olen vaihtamassa M50b20 tekniikan tilalle M52b20 moottorin kun vanha hajosi ja minulla on kori jossa on kyseinen tekniikka. Kannattaako tähän hommaan edes lähteä onko hankalaa? Lähinnä mietin mites noi sähköt? Pitääkö nekin siirtää vai riittääkö pelkkä boxin vaihto? Mitä muuta tulisi ottaa huomioon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 tekniikan vaihto M52b20 M50b20 moottorin tilalle
Collapse
X
-
Originally posted by beemkeemo View PostEli olen vaihtamassa M50b20 tekniikan tilalle M52b20 moottorin kun vanha hajosi ja minulla on kori jossa on kyseinen tekniikka. Kannattaako tähän hommaan edes lähteä onko hankalaa? Lähinnä mietin mites noi sähköt? Pitääkö nekin siirtää vai riittääkö pelkkä boxin vaihto? Mitä muuta tulisi ottaa huomioon?
Ja kannattavakin, vaikkei se m50 ois ees rikki, kun on tuo m52b20 paljon parempi kone mitä m50 edeltäjänsä.Last edited by Pazi88; 28-07-2018, 19:52.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKone sähköineen kaikkineen siihen kantsii vaihtaa ja uudesta moottorinohjauksesta poistaa ajonesto. Ja sähköt on yks kymmemen kertaa helpompi nostaa koneessa kiinni pois, kukn ourkaa koneesta irti ja jättää autoon. Ne nimittäin irtoaa korista sillä yhdellä plugilla sulakeboksin vieressä, plus virta ja maa piuha irti toiselta puolelta. Helppo swappi tehdä jos luovuttaja vierestä löytyy.
Ja kannattavakin, vaikkei se m50 ois ees rikki, kun on tuo m52b20 paljon parempi kone mitä m50 edeltäjänsä.Last edited by beemkeemo; 28-07-2018, 23:57.
Comment
-
-
No sen ecun jos lähettää vaikka mulle tai vie jollekkin paikalliselle harrastajalle, joka voi sen ews:n siitä poistaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment