Eli tosiaan Koneena toimii M50b25 ja syö vettä. Ei tiputa,ei savuta,ei nouse lämmöt,Lämmintä/kuumaa puhaltaa sisään. Vesipumppu vaihdettu.n 4kk/5000km sitten. Mihin se kaikki jäähdytinneste häviää? Lisättiin nestettä tänään taas ylärajaan asti, avasin ilmausruuvin ja neste nousi lähes korkkiin asti mut laski heti alle ylärajan. Voisiko olla liian vähän nestettä järjestelmässä vai mitä?:think:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 syö vettä
Collapse
X
-
Originally posted by Lanttu View PostJos laitat liikaa nestettä, tottakai se häviää sieltä. Ei paisuntasäiliötä saa täyttää piripintaan! Moottori täysin kylmänä tasan tarkkaan "KALLT"-viivalle.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostEli tosiaan Koneena toimii M50b25 ja syö vettä. Ei tiputa,ei savuta,ei nouse lämmöt,Lämmintä/kuumaa puhaltaa sisään. Vesipumppu vaihdettu.n 4kk/5000km sitten. Mihin se kaikki jäähdytinneste häviää? Lisättiin nestettä tänään ylärajaan asti, avasin ilmausruuvin ja neste nousi lähes korkkiin asti mut läski heti alle ylärajan. Voisiko olla liian vähän nestettä järjestelmässä vai mitä?:think:thinkExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostOnko sulla sitten jokin vika siinä ylipäätään? Meneekö paisuntasäiliö kokonaan tyhjäksi, vai mistä on kysymys...Originally posted by Bouma View PostLisättiin nestettä tänään taas ylärajaan asti, avasin ilmausruuvin ja neste nousi lähes korkkiin asti mut laski heti alle ylärajan.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostTämä on tapahtunut jo MUUTAMAN KERRAN.Hävittää yksinkertaisesti nesteet pihalle.ei pysy sisällä.Häviää johonkin. Joko nyt alkaa joku ymmärtään mistä on KYSE!!!!Make my day, go away.
Comment
-
-
Originally posted by bandit View Postonko ilmaus tehty hemin metodien mukaan?? eli kokispulloa käyttäen ja lypsäen ite tein tolla tavalla ja sain mahtuun yllättävän paljon enemmän matskua! ei tuu niitä ilmataskuja jotka pääsee kiehahteleen siellä kannen takaosassa!
Edit:Löyty ohjeet FAQ:sta.Last edited by Bouma; 30-09-2007, 10:50.
Comment
-
-
Mulla oli kauan samanlainen ongelma omassa e39-farkussa. Nestettä katosi tasasen hiljaa vauhtia, mutta mistään ei näkynyt vuotoa eikä mistään ollut näkynyt auton alla lammikkoa. Tasaisin välein ajotietokone herjasi että tarkista nestemäärä.
Kesällä löytyi vika. Järjestelmä koeponnistettiin jonka tuloksena jäähdyttäjästä löytyi pieni reikä. Jäähdytinsementtiä kehiin, ja nyt toimii---------------------------------
sigpic
Exä.. BMW 525 TDSA TOURING E39
Comment
-
-
Sen verran vielä tarkisteltu että öljyjen sekaan vesi ei ole päässyt,öljykorkki ei ainakaan vaahtoa ja öljyt on pysyny ylärajassaan niinku pitää.Lattiamatto ei myöskään ole märkä.Paisarinkorkin vaihdoin 1.4 baarin korkkiin(edellinen 2 bar) ja uuden ilmausruuvin ostin kun kiristin itse sen rikki.Mutta johonkin se hävittää sen??:think
Sellanen tuli huomattua että ajon aikana pistää lämmöt täysille niin okei se puhaltaa niin helvetin kuumaa mut sitten kun pysähtyy paikalleen 2-3min niin ei puhalla enää niin kuumaa mut pikkaisenkin kun antaa kierroksia niin sit se puhaltaa niin pirun kuumaa??Onko normaalia?:think:think
Comment
-
-
Mulla saa täyttää säiliötä parin päivän välein,(huomaa siitä et lämppärin teho heikkenee ja alkaa nostaa lämpöjä), tekee pientä lammikkoa auton alle ja näyttäis että pakoputkesta tulee vesihöyryä.. plus, aina kun käynnistää auton niin tuntuu vähän tukkoselta/täristää, aivan kun kävis epätasasesti.. eli vissiin kansi menny. ja kyseessä on 325 -91 ei vanos. Mitähän muuten mahtaa moisen kunnostaminen maksaa???
Comment
-
-
Originally posted by arisa View PostMulla saa täyttää säiliötä parin päivän välein,(huomaa siitä et lämppärin teho heikkenee ja alkaa nostaa lämpöjä), tekee pientä lammikkoa auton alle ja näyttäis että pakoputkesta tulee vesihöyryä.. plus, aina kun käynnistää auton niin tuntuu vähän tukkoselta/täristää, aivan kun kävis epätasasesti.. eli vissiin kansi menny. ja kyseessä on 325 -91 ei vanos. Mitähän muuten mahtaa moisen kunnostaminen maksaa???
Comment
-
Comment