olipa oli se oli varmaan se O-rengas jo finaalissa... se pumppu maksoi muistaakseni 47€ ja töihin mulla meni ulkona tehtynä 2 tuntii, ei muuten mut visko oli lujassa katoppa mun juttu aiheesta jos on visko lujilla
Sen verran vielä tarkisteltu että öljyjen sekaan vesi ei ole päässyt,öljykorkki ei ainakaan vaahtoa ja öljyt on pysyny ylärajassaan niinku pitää.Lattiamatto ei myöskään ole märkä.Paisarinkorkin vaihdoin 1.4 baarin korkkiin(edellinen 2 bar) ja uuden ilmausruuvin ostin kun kiristin itse sen rikki.Mutta johonkin se hävittää sen??:think
Sellanen tuli huomattua että ajon aikana pistää lämmöt täysille niin okei se puhaltaa niin helvetin kuumaa mut sitten kun pysähtyy paikalleen 2-3min niin ei puhalla enää niin kuumaa mut pikkaisenkin kun antaa kierroksia niin sit se puhaltaa niin pirun kuumaa??Onko normaalia?:think:think
mulla on sama ongelma ja ihmettelin pitkään mutta se johtui kun auto lämpes kunnolla alkoi paisuntasäiliön pohjasta vuotamaan paineet pihalle ei tiputellut vettä kuin tipan sillontällöin paikalla olessa eli se vesi tippuu ajonaikana kun paineet on korkeammalla eli oiskos siellä joku O rengas mennyt tai paisuntasäiliö ns. pehmentynyt kuten joku mulle asian ilmaisi
Ittellä näköjään kansi sökö, laitoin sitä syylärinpaikkaussementtiä kiertoon ja eikös alkanu helvetillinen savutus ja haisi prkl:n pahalle. Mitähän tommonen kansiremppa mahtaa kustantaa ja onko kenelläkään ehdottaa PK-seudulta mitään luotettavaa paikkaa homman hoitamiseen?
Ittellä näköjään kansi sökö, laitoin sitä syylärinpaikkaussementtiä kiertoon ja eikös alkanu helvetillinen savutus ja haisi prkl:n pahalle. Mitähän tommonen kansiremppa mahtaa kustantaa ja onko kenelläkään ehdottaa PK-seudulta mitään luotettavaa paikkaa homman hoitamiseen?
Voi olla myös pelkkä tiiviste, kansi hyvällä säkällä kunnossa. Hintaharukka kansirempalle varmaan jotain -+800-2000e riippuen mitä kaikkea vaihdetaan samalla. Uuden tiivisteen saat asennettuna
500e, kansi tosin kannattaa samalla työstää läpi kun kumminkin pitää viedä koeponnistettavaksi koneistamoon.
takuumotin saa samaan hintaan tai halvemmalla, mutta se ei välttämättä ole hyvä..
Comment