Moroo! Potilaana toimii e36 coupe vm92 M50B25 non vanos.
Kertokaapa viisaammat mikä mättää, kylillä ajelin auton parkkiin toimi normaalisti niinku pitääkin. Oltiin parkissa noin 15 minuuttia ja sen jälkeen ei lähteny käyntiin ei sitte millään, joutu hinaamaan kotia. Vaihettiin sitten jonkinlaine teholastu vakiolastuun takasi ja taas toimi normaalisti, ainut vika oli vaan että tankissa tais olla jonkun laista kengurubesaa. Noh se toimi jonku aikaa ja sit tuli taas tämä vika päälle, eli tuntuu tosi laiskalta eikä anna vaihe päällä kierrättää ei sitte ollenkaa vai puutuu ajossa, kylmänä käynnistää toimii moitteetta kunnes laskee kierrokset noin 900 ja sit alkaa humpaaminen (ei näy kiekkamittarissa) ja vastaa tosi huonosti kaasuun ja lämpinämä vaikia saaha käyntiin. Osia ollaan vaihettu nokka ja kampi tunnistimet, lämpöanturi, tyhjventtiili, imuilma tunnistin, tulpat, yks puola, imusarja tiivisteet, kaikki alkuperäsiä. Tuli tässä mieleen että kerta se jotenki oli sen lastun hajottanu sielt ecusta nii voiko boksi olla sit paskana? Vikakoodeja anto kaasuläpän potentiometri. Akkun navat kun ottaa irti ja laittaa takas nii lähtee hyvin käyntii ja antaa kierrättää normaalisti sit liikkeelle lähössä kun antaa kunnolla lenkkaria nii menee johonkin vikatilaan samantien? Sit alkaa tämä ongelma mistä kerroin aikasemmin. Help help
Kertokaapa viisaammat mikä mättää, kylillä ajelin auton parkkiin toimi normaalisti niinku pitääkin. Oltiin parkissa noin 15 minuuttia ja sen jälkeen ei lähteny käyntiin ei sitte millään, joutu hinaamaan kotia. Vaihettiin sitten jonkinlaine teholastu vakiolastuun takasi ja taas toimi normaalisti, ainut vika oli vaan että tankissa tais olla jonkun laista kengurubesaa. Noh se toimi jonku aikaa ja sit tuli taas tämä vika päälle, eli tuntuu tosi laiskalta eikä anna vaihe päällä kierrättää ei sitte ollenkaa vai puutuu ajossa, kylmänä käynnistää toimii moitteetta kunnes laskee kierrokset noin 900 ja sit alkaa humpaaminen (ei näy kiekkamittarissa) ja vastaa tosi huonosti kaasuun ja lämpinämä vaikia saaha käyntiin. Osia ollaan vaihettu nokka ja kampi tunnistimet, lämpöanturi, tyhjventtiili, imuilma tunnistin, tulpat, yks puola, imusarja tiivisteet, kaikki alkuperäsiä. Tuli tässä mieleen että kerta se jotenki oli sen lastun hajottanu sielt ecusta nii voiko boksi olla sit paskana? Vikakoodeja anto kaasuläpän potentiometri. Akkun navat kun ottaa irti ja laittaa takas nii lähtee hyvin käyntii ja antaa kierrättää normaalisti sit liikkeelle lähössä kun antaa kunnolla lenkkaria nii menee johonkin vikatilaan samantien? Sit alkaa tämä ongelma mistä kerroin aikasemmin. Help help
Comment