Olihan tuo nyt sitten kokeiltava tuolla omalla.80-120km/h vipyi reilu 6sek 4-vaihteella.Vakiorengastuksella (235/40-17") ja epätarkalla kännykän sekuntaattorilla.Varmaan tuo ohjekirjan antama arvo on kohillaan.
Kiitti kun testasit..Olisi testannu vaan heti Eli väännöissä jotain häikkää, kuitenkin laulaa iloisesti täyskaasulla mutta vääntö alakierroksilla kateissä..
Tuossa jo eräs epäili vanoksen toimintaa, jos on jumittanut tuonne yläkierrosalueelle..?
Hmm..Mittarivirhettä ei tullut otettua huomioon, mutta tuntuu silti että jokin mättää!? Kun esimerkiksi edellämainittu 328 kiihtyvyys oli 7.8
Onhan teitä E36 M3 omistajia, koittakaa käydä mittaamassa?
ei pitäs paljo olla olla mittari virhettä tos ämmäsä noissa nopeuksis... ainaki jos nopeudennäyttötauluun on uskomist... itellä alla 19"vanteet ja viisari keskellä 100km/h ni näyttö näytti 100km/h... käyn tossa huomen mittaamas ja ilmotan mitä tuli ajaks..
Kiitti kun testasit..Olisi testannu vaan heti Eli väännöissä jotain häikkää, kuitenkin laulaa iloisesti täyskaasulla mutta vääntö alakierroksilla kateissä..
Tuossa jo eräs epäili vanoksen toimintaa, jos on jumittanut tuonne yläkierrosalueelle..?
olisi vanos sekä dme boksit kaupan jos kiinnostaa, ja sijaitsevat Turussa jossa onnistuu myös niiden testaaminen jos haluut kokeilla onko jommassakummassa vikaa
ei pitäs paljo olla olla mittari virhettä tos ämmäsä noissa nopeuksis... ainaki jos nopeudennäyttötauluun on uskomist... itellä alla 19"vanteet ja viisari keskellä 100km/h ni näyttö näytti 100km/h... käyn tossa huomen mittaamas ja ilmotan mitä tuli ajaks..
Eiköhän se rengaskoko myös vaikuta mittarilukemaan.
Vierintäkehän pituusero tuolla takarenkaallasi alkuperäiskokoiseen renkaaseen on n.45mm.Eli halkaisijassakin on eroa n.14mm.Vaikuttanee varmasti kiihtyvyysarvoihin jonkun verran.
Jossain saattaa kyllä olla vähän vikaa koska omalla 328:lla sain mitattua sellasia 7,5 keskiarvoja juuri samankokoisilla renkailla, eli 225/40 18" ja 255/35 18"....
-14 Skoda Octavia 2,0TDI RS
ex. -08 Audi A3 2,0TDI Quattro
ex. -95 E36 328i Coupe Individual
ex. -93 Mitsubishi Lancer Evo III
ex. -80 E21 320/6
Eli nyt kun tiedetään missä vika voisi olla niin mitä seuraavaksi..Onko jossain boksissa vika vai säädöissä? Ilmeisestikkään koko vanosta ei tarvitse uusia kun ei äännäkkään ja kuitenkin kierroksilla kulkee mutta vääntö kateissa..
Eli nyt kun tiedetään missä vika voisi olla niin mitä seuraavaksi..Onko jossain boksissa vika vai säädöissä? Ilmeisestikkään koko vanosta ei tarvitse uusia kun ei äännäkkään ja kuitenkin kierroksilla kulkee mutta vääntö kateissa..
Huoltoon tilaan kuitenkin alkuviikolla ajan..
Laitat toimivan vanos boxin niin alkaa tulla kadonneet väännöt takasi...
Sanko vaan kysyä, miten te mittasitte? Täydellä kaasulla alemmista vauhdeista ja sekkari käyntiin 80km/h. Vai niin että piditte 80km/h, kello käyntiin ja kaasupohjaan? Siinä tulee nopeesti sekunti tai pari liikaa.
eikö se muuten olis kaikista helpoiten viedä se BMW:n merkkihuoltoon. Sielä ne ehkä saa esille diagnostikka testillä jos on jotain pielessä. Maksoi 37 euro kun ne nollas mun AIRBAG lamppu ja ajoi tuon kyseisen testin samalla, eli ei niin paha hinta kuitenkaan.
Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment