Mikä olisi paras resepti tähän projektiin? 4.47 välitys e34:sta istuu nykyisiin kuoriin kuulemma mutta...mutta. vinkkejä. Nykyinen typ 168.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 320i -92:seen tiheämpi perä
Collapse
X
-
Originally posted by IKa View PostType 168 perään ei saa lisättyä kitkalevyjä, joten sitä ei saa muutettua esim. 50% lukitus-suhteelle. Lisäksi sen kestävyys tiedetään oleellisesti heikommaksi kuin isompien peräyksiköiden. Niinpä rata-autossa kannattaisi suosiolla siirtyä type 188 perään.
Ok. Eli ei saa 168:n asennettua tiheämpää välitystä? Ton 188:n kanssa joutuu vaihtamaan vetarit ja kardaanin kai kanssa...4.47 välitys e34 bemarista on kai yleinen vaihdettu välitys, mutta sekin 188:n ainoastaan?super phun thyme, all the thyme, with bmw.
Comment
-
-
Originally posted by hegel View PostOk. Eli ei saa 168:n asennettua tiheämpää välitystä?G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostEnhän minä niin kirjoittanut. Toki siihen 168 perään saa vaihdettua tiheämmän välityksen (mullakin on ollut pari E36 iS:ää, joissa on 168 perään vaihdettu tiheämpi välitys). Mutta tuo pikkuperä ei mahdollista suurempaa lukitusta. Ei siis alkuperäisen 25%:n muuttamista vaikka 50%, tai 75% -lukitukselle.
Ok. No jos kerrot mistä autosta sellaisen 168:n sopivan tiheän (4.47) välityksen saa, niin olen kovin kiitollinen. E34?
Tolla lukolla ei niin väliä vielä koska tehoa ei niin paljoa ja drifting on satunnaista ja yleensä tahatonta.super phun thyme, all the thyme, with bmw.
Comment
-
-
Originally posted by hegel View PostOk. No jos kerrot mistä autosta sellaisen 168:n sopivan tiheän (4.47) välityksen saa, niin olen kovin kiitollinen. E34?- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Comment