Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 automaatti ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vilpertti
    Newbiemmer
    • Sep 2016
    • 15
    • Suomi

    E36 automaatti ongelma

    Elikkäs tuli ostettua 328 automaatti koneen takia mut koppa olikin niin hyvä että halusin sen takasin liikenteeseen ja tallin nurkalla oli m50b20 jouten. Elikkäs iskin sen paikalleen m52b28 sähköillä ja kone toimiikin hyvin mutta ongelma on siinä että vaihteet eivät mene päälle? Kone kyllä reagoi keppiin kun sitä liikuttaa kierrokset nousee vaihde päällä mutta auto ei liiku mihkään ja antaa startata vaihde päällä. Uskoisin että öljy kiertää kun pieni kohina kuuluu kun vaihteen laittaa päälle. Alkaa itseltä konstit loppuun:think
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Oliko sinulla turbiini varmasti pohjassa laatikossa kun laitoit koneen paikoilleen?

    Onhan laatikossa öljyä tarpeeksi?

    Comment

    • Vilpertti
      Newbiemmer
      • Sep 2016
      • 15
      • Suomi

      #3
      Originally posted by Muurahainen View Post
      Oliko sinulla turbiini varmasti pohjassa laatikossa kun laitoit koneen paikoilleen?

      Onhan laatikossa öljyä tarpeeksi?
      Ekalla kerralla ei varmaan ollut ja tänään otin laatikon irti ja laitoin uudestaan että on nyt ainakin kohdallaan. En tiedä olisko voinut käydä niin että ekalla kerralla kun laitoin laatikon kiinni niin jos turbiini ei ollu paikallaan niin olisi hajottanut laatikosta jotain? Mutta sitä en ymmärrä että miksi antaa startata vaihde päällä? Ihan kun joku tieto puuttuisi mikä vaihde on päällä. Laatikko öljyjä ei otettu pois

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8225
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        Originally posted by Vilpertti View Post
        Ekalla kerralla ei varmaan ollut ja tänään otin laatikon irti ja laitoin uudestaan että on nyt ainakin kohdallaan. En tiedä olisko voinut käydä niin että ekalla kerralla kun laitoin laatikon kiinni niin jos turbiini ei ollu paikallaan niin olisi hajottanut laatikosta jotain? Mutta sitä en ymmärrä että miksi antaa startata vaihde päällä? Ihan kun joku tieto puuttuisi mikä vaihde on päällä. Laatikko öljyjä ei otettu pois

        Laatikon öljypumppu sieltä hajoaa jos turbiini ei ole kohdallaan.
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          #5
          Originally posted by peto2 View Post
          Laatikon öljypumppu sieltä hajoaa jos turbiini ei ole kohdallaan.
          Tämä.

          Konetta ei siis saa laittaa paikoilleein ainakaan siten että turbiini on vetolevyssä kiinni.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎