Joka tapauksessa tuo 1000rpm:n tyhjäkäynti ei ole normaali. Niin kauan kun syytä tähän ei löydy, jää myös tuo korkea HC löytymättä. Jonkinlaiseen ilmavuotoonhan tuo viittaa ja sitäkautta korkea HC on automaattinen seuraus ko.ongelmasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
325-92 e36 hc-päästöt korkeat
Collapse
X
-
Originally posted by BMW_///MOnko tyhjäkäynti alhaalla?
Tai vaikka ei olisikin niin ehkä saat päästöt kohdilleen, kun nostat tyhjäkäyntiä lähelle tuhatta.
Saatpahan leiman.
Eli kaasuläpälle tulevan kaasuvaijerin vieressä olevaa ruuvia kiristämällä saat mekaanisesti nostettua tyhjäkäyntiä.
Yhdellä auttanut.
Comment
-
-
tuttu vika. vikaa ei löytynyt, enkä vaivautunut edes etsimään, koska pikkupajalta saa paperit, toimii todella hyvin, ja kulutus on kohtuullista.
n.10s. tyhjäkäynninjälkeen hc pomppasi 200.. ja joutu huudattamaan paikoillaan pitkään ennenkuin tippui..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by ossi320citulpat vaihdettu n.200km sitten.. mietin täs ilmamassamittaria et voisko siinä olla vikaa?? kertoisko joku paljonko kyseinen laite maksaa?? täytyy kokeilla pistaa kyl ekaks masinolia litra tankkiin ja käydä mittauttaa...
puhdista ilmamäärä mittari paineilmalla...itellä tehosi ja 100 tipahti hc arvo...lambda toinen mahdollinen mutta itellä se vaikutti happiarvoon toi lambda ja jos sulla on samaa vuosimallia ku mullakin niin lambda menee aika nopeaan jos on tarvike...E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
tuttuakin tutumpaa..E30 318IS
eli 318 is:ssä sama tauti.1,5 tuntia säädettiin ja huudatettiin konetta mut ei pysy HC kurissa kuin 5-10sec.kierroksilla ok. Uutta laitettu haitariputki,tulpat,öljyt+suod.,pakosarjan ja etuputken välinen tiiv.,lambda(tosin tarvike),ilmansuod. ja letkuja repullinen. pari naksua säädetty tiukemmalle ilmamäärämittarin jousta mutta seki vain hetkellinen apu........... ja ne HC:et jää johonkin 170-230 väliin joutokäynnilläNow:E30 323i-87,E30 325i cabrio -88,E30 325i M-Tech2 -90,E30 318is -91,E34 525i -89*2, E60 530D-03
Ex: E30 323i-84,E30 320i-85,E34 535i-90,E39 525d,E46 330d,E39 530i-02,E36 318tds -96compact
Comment
-
-
anspa87
Jos ei ole mitään vikaa havaittavissa siis tarkotan nykimisiä tai jotain muuta niin eikun pieni reikä imuputkeen ilmamäärä mittarin taakse ja siihen säätöruuvi saat just sopivat arvot katsastukseen. Katsastuksen jälkeen ruuvi kokonaan kiinni!! T:Paska merkki liike asentaja. Vai miten se nyt olikaan tuossa aikaisemmin DunkelBlau??Last edited by Guest; 22-12-2005, 17:30.
Comment
-
joo nyt ehkä vika löyty!!! meni kannentiiviste ja kone otettiin auki no kansi koneistamolle ja koeponnistukseen.. no selvis et joskus oli ilmeisesti männät ottanu pakoventtiileihin kiinni jostain syystä ja joku idiootti oli laittanu vanhat venttiilit takas jotka oli mutkalla, no venttiilit vuoti aika reilusti..en tiiä olisko tästä johtunut mut sen näkee ku menee seuraavan kerran katsastaan... niiin ja viimeks ku käytin 4 kertaa katsastuksessa ni se katsastusmies löi leiman lappuun vaikka ei tyhjä käynnillä mennytkään päästöistä läpi ku vikaa ei tuntunu löytyvän mistään...
Comment
-
Comment