Ratti pitänee irroittaa ensin..
Miten ton saa irti? Keskilätkän alta ei löytynyt sitä pulttia, mitä metsästelin.
Takapuolella rattia on 2kpl tähtiruuveja. Onko ratti niillä kiinni?
Ainakin E38 ja E39 lähtee mittaristo irti ilman ratin irrottamista. Jos on rattiputkessa säädöt, niin vetää ratin uloimpaan asentoon ja alimpaan ja sitten pujottaa mittariston ratin ja kojelaudan välistä ulos. Koita eka tolleen, jos ei parempaa infoa asiaan ole kellään.
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
e36 mittaristo lähtee helposti: ne kaksi ruuvia irti ylhäältä, ratti yläasentoon, ja ennen isompaa riuhtomista johdot takaa irti. Mittaristo mahtuu tulemaan sangen hyvin oikealta puolelta. Ei pitäisi kahta minuuttia enempää mennä.
Mikäli vaihtaa mittariston lamppuja ja joutuu piuhat irrottamaan, niin sen jälkeen kun mittariston kiinnittää takaisin, niin palaako kaikki huoltovalot ym. vai pysyykö kaikki siinä tilassa kuin irrotettaessa.
Mikäli vaihtaa mittariston lamppuja ja joutuu piuhat irrottamaan, niin sen jälkeen kun mittariston kiinnittää takaisin, niin palaako kaikki huoltovalot ym. vai pysyykö kaikki siinä tilassa kuin irrotettaessa.
Ei nollaannu huoltovalot, kaikki pysyy ennallaan. Olettaen, että et riko mitään.
Comment