Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325 vs 328

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudenorth
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 2415
    • Iisalmi

    #16
    Muistikuva jäänyt että tuossa 328i:ssä on oikeasta se reilu 200hp?
    MB W204 C320 CDI
    Kawasaki Ninja ZX-7R

    Comment

    • Terou
      BTCF Member
      • May 2005
      • 791
      • Tampere

      #17
      Originally posted by Jonhson
      M52B28 rivi-6 2793 193@5300 280@3950 Siemens DME MS41.0 1994 E36/328i, Z3, E39/528i, E38/728i Mutta eikö tuon mukaan siinä pitäisi olla tuplis? näin minä ainakin ymmärsin kun linkillä tupla-vanos etsin oli miten oli hyvä se silti on
      Tarkoitin tuolla MS42.0:lla, että se tuli ohjaamaan tuplavanosta. Eli tarvittiin uusi moottorin ohjausjärjestelmä kun tuli tuplavanos.
      Tuolla kattava listaus koneen spekseistä
      E46 M3 perän lukkoyksikkö
      Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa

      www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin

      Comment

      • Jonhson
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2006
        • 486

        #18
        Tuo uudempi on vissiin painavampi, mutta eihän tuossa ainakaan tehon/väännön osalta eroa ole vanhempaan, mutta silti ilmoittavat E46 328:n ripeämmmäksi kuin E36 328:n (ainakin useissa myynti-ilmoituksissa, joihin liitetty tarkat tiedot).Miksi se kiihtyy nopeammin kuin vanhempi vaikka painaa enemmän ja teho sekä vääntö samat???Korjatkaa jos olen väärässä
        -Varmasti vedän sutia, poltan suorastaan kumia-

        Comment

        • Jonhson
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2006
          • 486

          #19
          .....siis koko auto painavampi ei pelkkä kone.....
          -Varmasti vedän sutia, poltan suorastaan kumia-

          Comment

          • Jonhson
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2006
            • 486

            #20
            Vai jätinkö huomioimatta coupen ja sedanin erot.....
            -Varmasti vedän sutia, poltan suorastaan kumia-

            Comment

            • pete81
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 2056
              • .........

              #21
              Originally posted by Jonhson
              Vai jätinkö huomioimatta coupen ja sedanin erot.....
              siinnä queten vieressä on sun omissa viesteissä edit ettei tarvi 10 viesti peräkkäin minuutin välein kirjottaa vaan lisäät/muokkaat samaan postaukseen

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #22
                E36:sta ei todellakaan ole koskaan valmistettu m52TU tuplavanosmoottorilla, vaan se laitettin ensimmäisten e46:sten nokille 7/97 ja e39:iin se tuli
                vasta 9/98.

                Comment

                • Kundi_85
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2003
                  • 57
                  • Kouvola

                  #23
                  Mitä eroa on 325 ei vanos vs 328 vanos mallien alustan ja jarrujen osilla?

                  Comment

                  • dunkelblau
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2003
                    • 1151
                    • Uusimaa

                    #24
                    Originally posted by GTi-Tuning
                    Mitä eroa on 325 ei vanos vs 328 vanos mallien alustan ja jarrujen osilla?
                    Ikä? kts.

                    http://www.realoem.com/bmw/
                    "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

                    Comment

                    • Jonhson
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2006
                      • 486

                      #25
                      Luulisi alustaa jäykemmäksi ja jarruja tehokkaammaksi? -veikkaus
                      -Varmasti vedän sutia, poltan suorastaan kumia-

                      Comment

                      • BMW 325I avo
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2004
                        • 832
                        • Tampere

                        #26
                        Originally posted by Jonhson
                        Luulisi alustaa jäykemmäksi ja jarruja tehokkaammaksi? -veikkaus
                        Johnson hei, vinkki.

                        Jos ei tiedä, niin ei pidä arvata vain postauksen ilosta.
                        // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #27
                          Lisäksi kun arvaus meni väärin... Eli e36:n etupäässä muutokset olivat 6/92 ja sen jälkeen kaikki pysyy samana vaikka tekniikka vaihtuukin 325:sta 328:iin. Takapäässä 328:n jarrulevy on itse asiassa muutaman millin pienempi, mutta vahvuutta tuli hieman lisää josta syystä myös takasatulan kita hieman leveni ja varaosanumero muuttui. Muuten samaa tavaraa.

                          Comment

                          • Kundi_85
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2003
                            • 57
                            • Kouvola

                            #28
                            Turbotusta silmälläpitäen mietin vain, että mitä mallia tuon bimmerin laittaisi vastaamaan, vai penkittääkö vain tuohon 325 malliin sen 20% lisää tehoa turbon kanssa pienillä ahdoilla... Jolloin alustallehan ei joudu tekemään mitään, vaikka todellisuudessahan tottakai alusta on päivitettä Mutta ei vastaamaan 328:sia, mitä meinasin käyttää vertailumallina, mutta eihän siinä saavuteta merkittävää hyötyä, kun eihän noissa ole tuota tehoeroakaan juurikaan

                            Comment

                            • Hemi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2004
                              • 18880
                              • Pirkanmaa

                              #29
                              Oletko turbottamassa e36:sta rekisteriotteeseen???

                              Comment

                              • Kundi_85
                                Bimmer Rookie
                                • Sep 2003
                                • 57
                                • Kouvola

                                #30
                                Sehän riippuu, ihan mitä se vaatii..
                                Vissiin päästölaput tarttis hommata, mutta eikö ne voi ottaa missä korjaamolla tahansa? Jos näin on, niin sekään ei tule olemaan ongelma?

                                Jos tulee liian monimutkaista, ni sit täytyy tyytyy laittomaan turboon...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎