Muistikuva jäänyt että tuossa 328i:ssä on oikeasta se reilu 200hp?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 vs 328
Collapse
X
-
Originally posted by JonhsonM52B28 rivi-6 2793 193@5300 280@3950 Siemens DME MS41.0 1994 E36/328i, Z3, E39/528i, E38/728i Mutta eikö tuon mukaan siinä pitäisi olla tuplis?näin minä ainakin ymmärsin kun linkillä tupla-vanos etsin
oli miten oli hyvä se silti on
Tuolla kattava listaus koneen spekseistä
E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Tuo uudempi on vissiin painavampi, mutta eihän tuossa ainakaan tehon/väännön osalta eroa ole vanhempaan, mutta silti ilmoittavat E46 328:n ripeämmmäksi kuin E36 328:n (ainakin useissa myynti-ilmoituksissa, joihin liitetty tarkat tiedot).Miksi se kiihtyy nopeammin kuin vanhempi vaikka painaa enemmän ja teho sekä vääntö samat???Korjatkaa jos olen väärässä-Varmasti vedän sutia, poltan suorastaan kumia-
Comment
-
-
Originally posted by GTi-TuningMitä eroa on 325 ei vanos vs 328 vanos mallien alustan ja jarrujen osilla?
http://www.realoem.com/bmw/"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Lisäksi kun arvaus meni väärin... Eli e36:n etupäässä muutokset olivat 6/92 ja sen jälkeen kaikki pysyy samana vaikka tekniikka vaihtuukin 325:sta 328:iin. Takapäässä 328:n jarrulevy on itse asiassa muutaman millin pienempi, mutta vahvuutta tuli hieman lisää josta syystä myös takasatulan kita hieman leveni ja varaosanumero muuttui. Muuten samaa tavaraa.
Comment
-
-
Turbotusta silmälläpitäen mietin vain, että mitä mallia tuon bimmerin laittaisi vastaamaan, vai penkittääkö vain tuohon 325 malliin sen 20% lisää tehoa turbon kanssa pienillä ahdoilla... Jolloin alustallehan ei joudu tekemään mitään, vaikka todellisuudessahan tottakai alusta on päivitettäMutta ei vastaamaan 328:sia, mitä meinasin käyttää vertailumallina, mutta eihän siinä saavuteta merkittävää hyötyä, kun eihän noissa ole tuota tehoeroakaan juurikaan
Comment
-
Comment