Tere,
Ongelma on sen moinen, että m42 ei käy nokan tunnistimen kanssa kunnolla vaan räkii ja ampuu putkeen + imusarjaan. Kun ottaa nokan tunnistimen piuhan pois niin käy paljon paremmin ja pystyy ajeleenkin kaikkien sylintereiden kera, mutta ei liene kaikki tehot kuitenkaan tallella
Bensapumppu ja kampuran tunnistin on jo vaihdettu, mutta ne vaihdettiin sen takia, kun auto ei lähtenyt käymään
Onko noissa antureissa joku ominaisresistanssi tms minkä mittaamalla sais selvyyden onko ehjä? Tämä ostamani tunnistin oli 1000km ajettu OEM joka myytiin ehjänä.
Voiko ilmamassamittari aiheuttaa moista vikaa jos auto käy vaikka closed loopissa ilman anturia?
Ongelma on sen moinen, että m42 ei käy nokan tunnistimen kanssa kunnolla vaan räkii ja ampuu putkeen + imusarjaan. Kun ottaa nokan tunnistimen piuhan pois niin käy paljon paremmin ja pystyy ajeleenkin kaikkien sylintereiden kera, mutta ei liene kaikki tehot kuitenkaan tallella
Bensapumppu ja kampuran tunnistin on jo vaihdettu, mutta ne vaihdettiin sen takia, kun auto ei lähtenyt käymään
Onko noissa antureissa joku ominaisresistanssi tms minkä mittaamalla sais selvyyden onko ehjä? Tämä ostamani tunnistin oli 1000km ajettu OEM joka myytiin ehjänä.
Voiko ilmamassamittari aiheuttaa moista vikaa jos auto käy vaikka closed loopissa ilman anturia?
Comment