Oli nuo camberin säätö pultit ollu mulla ihan kohtuullisen tiukassa.. Varmaan on paras vaihtaa itse sinne uudet alkuperäiset orkkis pultit ennen kun vie minnekkään säätöön, kun useimmassa paikassa mitä oon huomannu, niin ei niitä kiinnosta niitä ruveta availemaan. Sanottiin vaan, että ei siellä takapäässä mitään camber säätöä ole..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Camber säätö..
Collapse
X
-
Originally posted by asis View PostOli nuo camberin säätö pultit ollu mulla ihan kohtuullisen tiukassa.. Varmaan on paras vaihtaa itse sinne uudet alkuperäiset orkkis pultit ennen kun vie minnekkään säätöön, kun useimmassa paikassa mitä oon huomannu, niin ei niitä kiinnosta niitä ruveta availemaan. Sanottiin vaan, että ei siellä takapäässä mitään camber säätöä ole..
nuo sääjettävät varret olis kyllä aika jees:thinkEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
Comment
-
-
Jos haluu lisää camberia eli renkaan yläpäätä sisemmäksi niin voiko silloinki käyttää tuota kovaa M10 pulttia?Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostJos haluu lisää camberia eli renkaan yläpäätä sisemmäksi niin voiko silloinki käyttää tuota kovaa M10 pulttia?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostVoi, tietysti. Henk. koht. viilasin tolpan korvakkeen reikää ja käytin orkkis 12 mm. pulttia, jotenkin rauhallisempi olo tuon paksumman pultin kanssa...Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
Comment