Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 etusumuvalojen jälkiasennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maxiumdamage
    Bimmer Rookie
    • Dec 2003
    • 71

E36 etusumuvalojen jälkiasennus

Etsin tossa jo searchilla mutta en löytänyt oikein sopivaa vastausta ongelmaani, elikkä mulla olis tollanen e36 bmw ja siinä oli vakiona vain sumuvalot taakse,ostin ny sitten sumarit eteen. Autossa ei ole vakiona katkaisinta etusumareilla, ja nyt pitäisikin tietää meneekö siellä johtoja? mistä pitää vetää? kuinka saa mittarille pelittämään merkkivalon? myydäänkö suoraan kittejä jossakin ja onko ne kuinka kalliita? Kiitoksia etukäteen.
    ----E36----
    BMW 318i ja BMW 325i Coupe
  • jmn78
    Bimmer Rookie
    • Oct 2003
    • 117
    • uusimaa

Originally posted by Maxiumdamage
    Etsin tossa jo searchilla mutta en löytänyt oikein sopivaa vastausta ongelmaani, elikkä mulla olis tollanen e36 bmw ja siinä oli vakiona vain sumuvalot taakse,ostin ny sitten sumarit eteen. Autossa ei ole vakiona katkaisinta etusumareilla, ja nyt pitäisikin tietää meneekö siellä johtoja? mistä pitää vetää? kuinka saa mittarille pelittämään merkkivalon? myydäänkö suoraan kittejä jossakin ja onko ne kuinka kalliita? Kiitoksia etukäteen.
    Mulla olis sulle johtosarja katkasijoineen. Soita 050 527 0456
    Vain suunnaton tietämättömyys voi johtaa täydelliseen ymmärtämättömyyteen!!!!!!

Comment

• Tuotanur
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 275
      • 03

Sama homma täällä. Umpiot paikallaan mutta muut puuttuu.

Jos jollain lisää tarvikkeita niin myy!

Comment

• musse67
        BTCF Member
        • Oct 2005
        • 103
        • Kymenlaakso

Originally posted by Maxiumdamage
        Sama homma, tuli ostettua 320i Coupe E36 -98 ja pitäis saada eteen sumuvalot! Mistä valmiit johtosarjat ym. vai onko johdotettu jo valmiiksi???
        BMW E36 320i Coupe -98
        Ford Taunus 2.0 OHC -77

Comment

• 318is-E36...!
          Bimmer Rookie
          • Apr 2003
          • 93
          • Jyväskylä

joo mutta mistäs sais ne sumuvaloihin tulevat liittimet?.. eivät tunnu tietävän ku menee kyselee laakkoselta...
          Mitsubishi Lancer Evolution IX -07
          Ex. E36 328i Touring -97
          Ex. E36 318is Coupe -94

Comment

• musse67
            BTCF Member
            • Oct 2005
            • 103
            • Kymenlaakso

Originally posted by 318is-E36...!
            joo mutta mistäs sais ne sumuvaloihin tulevat liittimet?.. eivät tunnu tietävän ku menee kyselee laakkoselta...
            Pitää kai lähtee Saksasta hakemaan, vaikka sieltähän mä vasta tulin
            BMW E36 320i Coupe -98
            Ford Taunus 2.0 OHC -77

Comment

• Ha2
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 1786
              • Oulu

Mulla on hyvä Total BMW Magin artikkeli PDF:nä tuosta sumareiden asennuksesta sellaseen E36:een, jossa niitä ei ole. Voi pyytää meiliin jos lähettää mulle esim. privassa osotteen. Mutta löytyy se varmaan vielä Total BMW Magin arkistoistakin niiden nettisivulta, sillä vaan, että en ehkä jaksa sitä 50 tyypille alkaa lähetteleen.
              E61 525d LCI

Comment

• musse67
                BTCF Member
                • Oct 2005
                • 103
                • Kymenlaakso

Originally posted by Ha2
                Mulla on hyvä Total BMW Magin artikkeli PDF:nä tuosta sumareiden asennuksesta sellaseen E36:een, jossa niitä ei ole. Voi pyytää meiliin jos lähettää mulle esim. privassa osotteen. Mutta löytyy se varmaan vielä Total BMW Magin arkistoistakin niiden nettisivulta, sillä vaan, että en ehkä jaksa sitä 50 tyypille alkaa lähetteleen.
                Jos et sattumalta saanut privaa?, niin lähettäisitkö tuon artikkelin: musse67(at)mbnet.fi
                BMW E36 320i Coupe -98
                Ford Taunus 2.0 OHC -77

Comment

• Max
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2003
                  • 994
                  • Kotona

Tässä tuo Total BMW:n linkki, jota Ha2 ilmeisesti tarkoitti -> E36 3-Series foglight retrofit.

Comment

• Ha2
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 1786
                    • Oulu

Kyllä se on juuri tuo Maxin viestissä oleva artikkeli. Ajattelin vaan, että jos sitä ei enää löytyisi jostain syystä, enkä jaksanut kaivaa löytyykö sitä.
                    E61 525d LCI

Comment

• musse67
                      BTCF Member
                      • Oct 2005
                      • 103
                      • Kymenlaakso

Originally posted by 318is-E36...!
                      Ainakin johtosarjaa löytyy merkkiliikkeestä hintaan 54 € ja osanumero eli Part number: 61129410398
                      Saiskohan jostain halvemmalla???
                      BMW E36 320i Coupe -98
                      Ford Taunus 2.0 OHC -77

Comment

• musse67
                        BTCF Member
                        • Oct 2005
                        • 103
                        • Kymenlaakso

Kävimpä ostamassa tuon johtosarjan Kouvolasta Päivän Autosta! Maksoi 50 €.
                        Tilasin ulkomailta pari satsia sumuvalosarjaa, jos joku muukin sattuu tarvimaan...
                        Nyt kun vielä osais laittaa noi kaikki pistokkeet oikeisiin paikkoihin
                        BMW E36 320i Coupe -98
                        Ford Taunus 2.0 OHC -77

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎